20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۰
(۰)

آب بندی نمای ساختمان تهران

 

آب بندی نمای ساختمان در تهران یکی از همان عملیات بسیار مهم می باشد که اگر به درستی انجام نشود باعث به هدر رفتن انرژی ها خواهد شد .علاوه بر آن در آب بندی نمای ساختمان در تهران از آسیب رسیدن توسط آب باران به نمای ساختمان جلوگیری به عمل می آید .بسیاری از شرکت ها در تهران وجود دارند که به افراد برای انجام آب بندی نما درتهران کمک بسیار چشمگیری خواهند کرد .

 

آن ها با زیر و بم این کار ها آشنایی داشته و برخی از این کار ها را نیز در ارتفاعات انجام می دهند . آب بندی نمای ساختمان درتهران باعث می شود که در تابستان و زمستا ناز به هدر رفتن انرژی ها تا بیست و پنج درصد جلوگیری به عمل آید .

 

آب بندی نما در تهران توسط لوازم و ملزومات خاصی انجام می گیرد که بنا به خواست مشتری و احتیاجات نمای مورد نظر ، از آن ها استفاده می شود .ضد آب سازی نما در تهران بسیار مهم می باشد زیرا برخی از مراکز و خانه ها در تهران دارای قدمت طولانی هستند و به دلایلی تخریب آن ها ممکن نمی باشد .

 

برای یک مهندس ساخت و ساز هیچ چیز بدتر از ارائه دادن کاری ناقص نمی باشد .عایق کاری ساختمان یکی از مهمترین کار های پایانی ساختمان می باشد .عایق کاری نمای ساختمان در تهران ، توسط افراد خاصی صورت می پذیرد که با آب بندی های سازه ها بسیار آشنایی دارند .در عایق کاری نمای ساختمان در تهران می توان از عایق کاری پنجره ها کمک گرفت که یکی از پر درز ترین مکان ها همان پنجره ها می باشند .

 

مقاوم سازی و آب بندی نما در تهران توسط بسیاری از شرکت ها اتفاق می افتد که محصولات بسیار ویژه ای را برای این کار استفاده می کنند و ضمانت عایق کاری نمای ساختمان در اتهران را برای مشتریان خود در بردارند .یکی از عواملی که بعد از گذشت زمان باعث تخریب کم کم ساختمان ها خواهد شد عایق نبودن ساختمان می باشد .

در آب بندی نما در تهران امروزه از برخی مواد نانو ، پلی اورتان ، انواع رزین ها که مخصوص آب بندی طراحی و ساخته شده اند ، استفاده می شود که این مواد باعث می شود که نمای ساختمان در مدت زمان طولانی زیر آب باران و سرما یا گرما آسیب نبیند یا بسیار کم آسیب پذیر شود به گونه ای که اصلا حس نشود .

آب بندی نمای ساختمان تهران-تهران راپل
آب بندی نمای ساختمان تهران

مزایای آب بندی نمای ساختمان تهران

 

آب بندی نما در تهران بسیار به نوع نما بستگی دارد برخی از نماها اگر کوچکترین درزی داشته باشند بسیار سریع و به آسانی باعث تخریب نما و کم کم سازه خواهند شد .به این دلیل عایق کاری نمای ساختمان بسیار ضروری می باشد .بیشتر نماهای کامپوزیت به آب بندی ها احتیاج گسترده دارند که در آن ها می توان از کامپوزیت ها ، چسب های پلی یورتان و برخی لاستیک ها استفاده کرد که در بیشتر آب بندی نما در تهران نیز از آن ها استفاده می کنند .ضد آب سازی نما در تهران به دلیل تاریخی بودن برخی از مکان ها بسیار مهم و ضروری می باشد که توسط متخصصین این امر ، صورت می پذیرد .

 

قیمت آب بندی نمای ساختمان در تهران

 

قیمت آب بندی نما بر حسب نوع نمای ساختمان و ابعاد آن متفاوت است. همچنین یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت آب بندی نما، نوع متریال مورد استفاده می باشد. البته لازم به ذکر است که این هزینه ها نسبت به پیامدهای ناشی از درز رطوبت در ساختمان بسیار ناچیز می باشد.

آب بندی نمای ساختمان تهران-تهران راپل
آب بندی نمای ساختمان تهران

آب بندی نمای ساختمان تهران در نماهای متفاوت به چه صورت می باشد:

 

آب بندی سنگ نمای ساختمان درتهران به این صورت می باشد که اکثر سنگ هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد دارای جذب آب بالایی می باشند و زمانی که از دیوار نازک و تیغه ای استفاده شده باشد موجب هدایت آب به صورت مستقیم بر روی دیوار های داخل می شود.و از آن جایی که امروزه اکثرا سنگ های تراورتن برای نماهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد چون دارای بافت نرم و شکننده ای می باشند به مرور زمان دچار خرابی و باز شدگی می شود که موجب هدایت نفوذ آب به داخل می شود در آب بندی نمای ساختمان باید به این موضوع دقت لازم را داشته باشید تا بندکشی های بین سنگ ها از بین نرفته باشد در غیر این صورت شما باید در اسرع وقت اقدام به بندکشی بین سنگهای به کار رفته در نمای خود نمایید.

 

بعد از اتمام بند کشی توسط نانو سنگ برای ضد آب کردن سطح نمای ساختمان می باشد تمامی سطح نمای بیرونی ساختمان را آب بندی نمایید.آب بندی سیمان نمای ساختمان به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا ساختمان هایی که ساخته می شود معمولا در سه سال اوایل ساخت خود موجب نشست خیلی جزئی از طرف خاک زیر بنا می شوند و این کار باعث پیدایش برخی از ترک هایی جزئی در دیوار ها و نمای ساختمان می شود از طرف دیگر همین ترک ها موجب هدایت نفوذ آب به هنگام بارندگی به سمت داخل می شوند و منجر به تبله شدن رنگ داخلی و یا شوره زدن گچ دیوار داخل می شود.

 

برای این که از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنیم باید در ابتدا برای پر کردن ترک های سیمانی نمای بیرون با چسب سوسیسی آب بندی اقدام نماییم.و بعد در کل نمای بیرونی ساختمان و یا فقط در همان محدوده می توانیم از نانو جهت آب بندی نما استفاده کنیم .همچنین در صورت مشاهده زیاد بودن وسعت ترک ها بهتر است بعد از ترمیم آن ترک ها اقدام به رنگ آمیزی نمای بیرون کرد تا علاوه بر جلوه ی زیبایی که به نمای بیرونی ساختمان می دهد باعث شود نمای ساختمان توسط اکرویلیک یا همان رنگ مخصوص فضای بیرونی نما آب بند شود.

 

برای آب بندی نمای آجری ساختمان می توان گفت که در نماهای آجری ممکن است در طول گذشت سالهای زیاد بندهای آجرها از بین برود و یا در اثر تخریب بندها و یا در اثر ضربه آب بندی نما به صورت کامل از بین رفته باشد و این موضوع یک عامل مهم برای هدایت نفوذ آب به داخل می شود.

البته لازم به ذکر می باشد که آب بندی نما از جمله کارهایی می باشد که در صورت نیاز بهتر است انجام شده چون اگر چه یک نما به خوبی کار شود دلیلی ندارد تا موجب نفوذ آب به داخل شده و در این اوضاع نا به سامان اقتصادی بهتر است در صورت عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل هزینه ی اضافی نکنید.

ولی زمانی که نم و رطوبت به داخل ساختمان شما نفوذ پیدا کرده است بهتر است هر چه سریع تر اقدام به آب بندی نمای ساختمان کنید چون به مرور زمان و با گذشت زمان ممکن است هزینه های اضافی را در پی داشته باشد به این صورت که علاوه بر هزینه ی آب بندی نما باید هزینه نقاش و گچ کار داخلی برای دیوار های خانه خود پرداخت نمایید.

از دیگر دلایل ضرورت آب بندی نما برای همین علت است از آن جایی که اکثر مصالح ساختمانی دارای سوراخ ها و حفره هایی هستند جاذب آب بوده و آب را دوست دارند چون در سطح گروه های هیدروکسیل می باشد برای همین علت آب بندی نما مانع از خیس شده زیاد آن ها و در نتیجه جذب آب توسط آن ها می شود.

مقاله پیشنهادی: شستشوی نمای سیمانی

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
سوالات متداول
قیمت آب بندی نمای ساختمان در تهران چقدراست؟

قیمت وهزینه انواع نماهای ساختمان متفاوت می باشد.اما تهران راپل با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی هموطنان عزیز ,کمترین قیمت را برای شماعزیزان در نظر گرفته است.برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

انواع کار در ارتفاع شامل چه مواردی می باشد؟

پیچ رولپلاک نما.سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … 

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

آیا ساختمان های نوساز نیز به شستشو نیاز دارند؟

بله شک نکنید که حتی ساختمان های نوساز به ویژه در تهران و کرج با وجود این آلودگی ها بعد از مدت کمی چهره سیاه و ناپسندی به خود می گیرند.حتی گاهی باقی ماندن آثار ساخت و ساز مثل سیمان سبب نیاز به شستشو و نظافت نما می شود.این کار باغث برگرداندن زیبایی و جذابیت ساختمان می شود.روحیه ساکنان نیز عوض می شود. چرا که تمیزی و نظافت همواره باعث دید بهتر، شادی و روحیه بالاتر می شود، چه برای داخل ساختمان و چه برای خارج ساختمان.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۰ / ۵. شمارش امتیاز ۰

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت