20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۵
(۱۷۰)

پیچ رولپلاک نما

 

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در تهران و کرج-با طناب بدون داربست

 

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

 

پیچ رولپلاک نما چیست؟

 

قیمت انجام پیچ رولپلاک نما در کرج

 

گروه آقای احمدوند تهران راپل یکی از باسابقه ترین ها در صنعت پیچ رولپلاک نما می باشد.باسابقه بالای ۱۰سال واستفاده از لوازم وتجهیزات حرفه ای می توان یکی از ده نفر برتر درتهران و کرج نام برد. شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶   یکی از استفاده های پیچ رولپلاک نما برای استحکام نما و سنگ نماهای ساختمان ها بود. پیچ و رولپلاک سنگ نما علاوه بر زیبا تر شدن نما ساختمان ، مانع از افتادن سنگ روی اتومبیل ها شده و کم شدن خسارات مالی حادثه میشود.

 

مراحل کلی پیچ و رولپلاک نما :

 

در هر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان نصب می شود.

اگر عرض نما کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد برروی پیچ و رولپلاک نما هر یک از پلاک ها دوپیچ زده می شود.

برای ثابت نگه داشتن نما های سنگی که عرض آنها باریک تر از ۱۰سانتی متر باشد.

 ابتدا توسط یک دریل معمولی سنگ را سوراخ می کنند. زمانی که به بتن زیر سنگ رسیدند توسط یک دریل چکشی با دقت بالا بتن را سوارخ کرده و سنگ را توسط پیچ و رولپلاک نما محکم می کنند. توسط بتونه ای همرنگ سنگ نمای ساختمان روی تمامی پیچ و  رولپلاک نما می زنند تا روی زیبای ظاهری ساختمان تاثیر منفی نگذارد.

روش استفاده از آن با داربست و بدون داربست استیکی از کارها و مشاغل سختی که خیلی کاربرد دارد پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان بدون داربست با طناب است.اینکه چرا سنگ نماها به پیچ رولپلاک احتیاج دارند یا چرا نباید داربست استفاده کرد درحالی که ایمنی بیشتری را برای تکنسین ها در بر دارد در صفحه مربوط به پیچ و رولپلاک به صورت کامل در همین سایت شرح داده شده اند.چه تجهیزاتی لازم است و چه کارهایی باید پیش از انجام پیچ رولپلاک سنگ نما انجام شود در آن صفحه توضیح داده شده است .

پیچ رولپلاک نمای ساختمان
پیچ رولپلاک نمای ساختمان

مقاله پیشنهادی: نماشویی ساختمان

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

مقاله پیشنهادی: بازسازی کاشی های قدیمی

کاردرارتفاع
رضایت مشتری
جلب صددرصد رضایت مشتری ۱۰۰%
تجهیزات
تجهیزات وامکانات حرفه ای ۹۵%
تجربه
تجربه ودانش ۹۶%

عواملی که موجب ریزش سنگ نما ساختمان می شوند:

 

  1. استفاده از مصالح نامرغوب
  2. کار کردن در دمای پایین و بکار نبردن ضد یخ ( مواد نانو )
  3. اسکوپ نکردن (سیم کشی پشت سنگ) سنگ نما ساختمان
  4. بکار بردن سیمان خشک و قطعات سفال شکسته به جای ملات بیشتر

پس از طی مدتی از اجرای نمای ساختمان بنایی نامناسب و دوغاب ریزی غیر اصولی ،باد ،طوفان و سرما و بارندگی پاییز و زمستان و اسکوپ نکردن موجب شل شدن و رها شدن سنگ نما می شود که همه این عوامل استفاده از پیچ رولپلاک سنگ نما را بیشتر نشان می دهد.

 

مجری پیچ و رولپلاک نما

 

شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

 

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان ها

 

به عملکردی گفته میشود که در آن سنگ نماهای استفاده شده در ساختمان یا برج ها را پیچ و مهره می کنند. چرا ؟ برای اینکه از افتادن سنگ ها و شل شدن سنگ نماها جلوگیری کرده و با کمترین هزینه ترمیم ساختمان ها صورت گیرد.همانطور که گفته شد در ساختمان های بلند که ارتفاع زیادی دارند و البته این ساختمان ها مهم هم هستند چرا که سنگ های زیادی در آنها به کار رفته است باید این کار انجام شوداین کار جزء مشاغل کار در ارتفاع محسوب می شود شرکت ما از خبره ترین افراد و نیروی جوان مستعد با تجربه و آموزش دیده بهره برده و با هزینه هایی بسیار مناسب در ارائه خدمات عالی در خدمت کارفرمایان محترم می باشد. آب یک مایع کاملاً مخرب برای گچهای استفاده شده داخل نما و سنگ های نمای ساختمان ها میباشد. اگر این مشکل از داخل حل نشود مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت. قیمت پیچ رولپلاک نما۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

 

ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

 

برای اجرای کار با طناب به دو گروه ابزار نیاز است، یکی ابزار تخصصی کار در ارتفاع با طناب و دیگری ابزار و تجهیزات مناسب اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما .

ابزار اصلی کار در ارتفاع شامل هارنس(جلیقه نگهدارنده)، طناب، ابزار فرود و ابزار حمایت می باشد که بایستی سلامت همه ی آنها قبل از شروع به کار بررسی شود .

لازم است بدانید که اگر مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تمامی موارد ایمنی کار در ارتفاع را رعایت نماید موضوع نگران کننده ای در حین انجام کار پیش نخواهد آمد .

 

چه نوع پیچی برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مناسب است؟

 

ابزار عمومی اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هم شامل دریل، پیچ بند، چکش، پیچ و رولپلاک سنگ نما است که نکته ی حائز اهمیت در خصوص جنس و سایز پیچ ها می باشد .

پیچ هایی با جنس و کیفیت متفاوتی در بازار موجود است که برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما از پیچ های روکش گالوانیزه مرغوب استفاده می شود . این پیچ ها علاوه بر مقاومت کافی در برابر نیروهای برشی، در برابر رطوبت و زنگ زدگی نیز مقاومت بالایی دارند . سایز پیچ های استفاده شده نیز برای سنگ های معمول، ۶ یا ۷ سانتی متری می باشد .

در خصوص رولپلاک هم اصولا از رولپلاک های ساده با سایزی کمتر از پیچ انتخابی استفاده می شود مگر در صورتی که پشت سنگ نما خالی بوده که در اینصورت باید از رولپلاک های پروانه ای برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده کرد .

 

پیچ و رولپلاک سرامیک نما

 

سرامیک به علت ضخامت پایین در برابر سوراخ شدن توسط دریل مقاومت کافی ندارد و در صورت اصابت دریل خرد می شود . به همین دلیل برای اجرای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان، سوراخ ها روی بند سرامیک ها ایجاد می شود .

برای ایجاد سطح اتکا مناسب بین پیچ و سرامیک نیز از واشر استفاده می شود . در پایان نیز می توان واشر ها و پیچ ها را توسط رنگ روغنی مشابه رنگ نمای ساختمان پوشاند .

 

انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران 

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران، می توان گفت مورد توجه است، استفاده از انواع مختلف پیچ و رولپلاک نما در تهران و همچنین در نظر گرفتن جنس ملاتی است که در پشت کار انجام می شود. چرا که برخی از رول پلاک ها مناسب برای استفاده در ملات خشک و برخی دیگر مناسب برای استفاده در ملات تر هستند. هدف از ملات تر ملاتی می باشد که در زمان انجام کار، قصد داریم رولپلاک را در آن نصب کنیم و هدف از ملات خشک این است که بعد از اینکه ملات کاملا خشک شد اقدام به نصب رولپلاک شود. بعد از اینکه همه جوانب در نظر گرفته شد، باید اقدام به خرید و تهیه و استفاده از رولپلاک شود. رولپلاک هایی که معمولا در نماسازی از آنها استفاده میشود در انواع مختلف می باشد که به آنها اشاره خواهیم داشت.

 

مناسب ترین سایز پیچ و رولپلاک کار ساختمان در تهران

 

اولین عاملی که باید قبل از انتخاب پیچ و رولپلاک کار ساختمان در تهران در نظر گرفت، سایز و ضخامت سنگ نما می باشد. به طور مثال اگر می خواهید برای نمای ساختمان از سنگ های ضخیم و همچنین سنگینی مانند گرانیت و یا تراورتن مورد استفاده قرار دهید، باید از پیچ های ضخیم تر و همچنین قوی تر استفاده کنید تا پیچ بتواند به راحتی از سنگ عبور کند و همینطور به راحتی وارد ملات پشت آن شود. زمان ایجاد سوراخکاری بر روی سنگ های نازک تر می توان از مته های ریز که مخصوص این کار می باشند و در واقع مناسب ایجاد سوراخ بر روی سطح سنگهای نازک هستند، مورد استفاده قرار داد. این کار باعث می شود تا از ترک خوردن و شکستن سنگها پیشگیری شود.
مورد دومی که باید مد نظر قرار داد و به آن توجه شود جنس و مقدار ملات است. اگر ملات به صورت ضخیم باشد و یا از نوعی غیر از سیمان استفاده شده باشد مانند، چسب های خمیری, و همچنین چسب های سرامیک و… باید سایز و اندازه پیچ را نیز، تغییر دهید. اما به صورت کلی می توان گفت، استاندارد ترین سایزی که برای پیچ و رولپلاک در نما وجود دارد و میتوان از آن در اسکوپ کردن بسیاری از ساختمان ها استفاده کرد پیچ ۶ سانتی متری می باشد.

 

پیچ رولپلاک نما

اینکه هزینه و قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان ها چقدر می باشد؟ سوالی است که همه می پرسند! اینکه پیچ کردن سنگ نما با طناب انجام میشود یا با داربست و وسعت پروژه چقدر باشد و چه نکاتی را باید در نظر بگیریم، همه در برآورد قیمت تاثیر گذارهستند. دسترسی به ارتفاعات و ساختمان ها و برج ها با طناب و بدون داربست و اجرای پیچ و رولپلاک (مثلاً پیچ ۶ سانتی گالوانیزه) توسط تهران راپل، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید. تعمیر نماها و نصب سنگهای سقوط کرده از نما از دیگر خدمات تهران راپل در کرج و تهران می باشد.

نکاتی که پیش از محکم کردن سنگ ها باید بررسی شوند

✅نوع جنس و رنگ سنگ نماها ✅رگه هایی که در سنگ موجود است و در کیفیت سنگ موثر است ✅قطر و ابعاد سنگ و نحوۀ فرآوری سنگنما ✅نحوۀ به کارگرفتن سنگ ✅روش اجرای نما سنگ و نوع و جنس مصالح مصرفی ✅نحوه ساختار و نوع دیواری که سنگ ها روی آنها قرار میگیرند ✅تمامی اینها روی قیمت پیچ رولپلاک نیز موثر است.

موارد مورد نیاز در پیچ و رولپلاک نمای سنگ ساختمان با طناب

زمانی که برای ساختمان از سنگ نما استفاده می شود باید تمامی جوانب برای نصب آنها، بررسی شود. اما برخی از سازندگان بدون توجه به ویژگی های سنگ ها، نصب آنها را انجام می دهند.

نوع جنس سنگ، ضخامت و کیفیت سنگ ها از جمله مواردی هستند که در هنگام نصب سنگ نما باید بررسی شوند.

چنانچه بدون توجه به این موارد، اقدام به نصب سنگ شود بعد از مدتی، نمای سنگی ساختمان با ریزش ها و سقوط مواجه می شود.در این موارد نیز نیاز است تا با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما آن را ترمیم کنید.به جز این مورد، ممکن است در اثر بارندگی یا حوادثی چون زلزله، سنگ ها از جای خود کنده شوند.

به این ترتیب ممکن است سنگ جدا شده، سقوط کرده و تلفات جانی در پی داشته باشد. بنابراین زمانی که با لقی در بخشی از سنگ های نمای ساختمان مواجه شدید نسبت به ترمیم آنها حتماً اقدام نمایید تا خدای نکرده از آسیب های بعدی و غیر قابل پیش بینی جلوگیری شود.

بهترین مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران

یکی از ایراداتی که ممکن است در ساختمان ها به وجود آید ریزش تمام یا بخشی از نمای ساختمان ها می باشد.

دلیل این امر، عدم استفاده از مصالح مناسب و یا اشکال در عملکرد معماران و یا شرایط آب و هوایی میتواند باشد.

اما برای رفع این ایراد، یک راه حل بسیار ساده وجود دارد. (( بدون استفاده از داربست ))

با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید سنگ های نمای ساختمان را در جای خود تثبیت نموده که در ادامه این محتوا به مزایای این تکنیک میپردازیم.

با این روش، طول عمر نمای ساختمان افزایش پیدا خواهد کرد.

اینکه هزینه و قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان ها چقدر می باشد؟ سوالی است که همه می پرسند! اینکه پیچ کردن سنگ نما با طناب انجام میشود یا با داربست و وسعت پروژه چقدر باشد و چه نکاتی را باید در نظر بگیریم، همه در برآورد قیمت تاثیر گذارهستند. دسترسی به ارتفاعات و ساختمان ها و برج ها با طناب و بدون داربست و اجرای پیچ و رولپلاک (مثلاً پیچ ۶ سانتی گالوانیزه) توسط تهران راپل، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید. تعمیر نماها و نصب سنگهای سقوط کرده از نما از دیگر خدمات تهران راپل در کرج و تهران می باشد.

نکاتی که پیش از محکم کردن سنگ ها باید بررسی شوند:

✅نوع جنس و رنگ سنگ نماها ✅رگه هایی که در سنگ موجود است و در کیفیت سنگ موثر است ✅قطر و ابعاد سنگ و نحوۀ فرآوری سنگنما ✅نحوۀ به کارگرفتن سنگ ✅روش اجرای نما سنگ و نوع و جنس مصالح مصرفی ✅نحوه ساختار و نوع دیواری که سنگ ها روی آنها قرار میگیرند ✅تمامی اینها روی قیمت پیچ رولپلاک نیز موثر است.

انواع  خاصیت پیچ و رول پلاک و مته جهت اجرای عملیات رول پلاک نما ساده :

۱.رولپلاک پروانه ای:

اصولا برای پیچ و رولپلاک نما پشت رابیتس استفاده میشود.

۲.رولپلاک فیشر :

در نماهایی که مصالح کم تری در پشت سنگ ها وجود دارد، استفاده میشود.

۳.انکربولته :

برای سنگ های بزرگ و سنگین که پیچ و رولپلاک نما به تنهایی توان نگه داشتن سنگ را ندارد، استفاده میشود.

انواع رول پلاک ها برای استفاده در پیچ و رولپلاک نما :

۱.رول پلاک توکار۲.رول پلاک روکار۳.رول پلاک پروانه ای ۴.رول پلاک فیشر

توکار:

اگر هدف شما این است که در هنگام ملات زدن سنگ ها را پیچ رول پلاک کنید حتما باید از رول پلاک توکار استفاده کنید .وبه صورت دندانه دندانه است و به شکل چهار پر است ، در کشور مااز رول پلاک تو کار استفاده بیشری میشود .

روکار:

رولپلاک روکار = عموما این رولپلاک برای نما استفاده نمی شود. از این رولپلاک بیشتر برای نصب قطعات بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. لبه های آن باعث می شود که تماما به داخل سطح فرو نرود و کمک کند تا پیچ بدون چرخش رولپلاک بسته شود و انتهای آن باز شده و قطعه را نگه دارد

رولپلاک پروانه ای:

از این رولپلاک در پیچ و رولپلاک نما ساختمان استفاده میشود اما در مستحکم کردن سنگ نما کاربرد کمتری دارد زیرا برای استفاده از آن باید پشت سنگ خالی باشد تا بتواند به صورت شاخه ای باز شود.و به ملات که در پشت سنگ نما استفاده میشود ، اجازه باز شدن شاخه های رول پلاک پروانه ای را نمی دهد.

رولپلاک فیشر:

بیشترین استفاده رولپلاک فیشر نصب قطعه بر روی سطوح است. برای استفاده از این رولپلاک نیازی به استفاده از ملات در پشت سنگ نیست.
رولپلاک فیشر نیاز به سوراخکاری بزرگ دارد به همین علت نمی توان برای انواع نما از این نوع رولپلاک استفاده کرد. این قطعه در ایران نیز تولید میشود.
از سنگ هایی چون تراورتن ، گرانیت ، ماسه سنگ و چینی بصورت گسترده در اجرای نمای ساختمانی در کشور استفاده میشود.

سایز پیچ برای اسکوپ کردن نما در پیچ و رول پلاک نما ساختمانی :

بدیهی است همیشه باید این نکته را در نظر بگیریم که اسکوپ کردن نما باید در چارچوب پیچ و رول پلاک نما قرار بگیرد ، و این ها همه بستگی به ضخامت سنگ مورد نظر دارد.

همیشه ملات پشت سنگ نیز امری تعیین کننده میتواند باشد در رابطه با پیچ ها .معمولا برای سنگ های با ضخامت ۵/۱ سانتی متری باید پیچی را نظر گرفت که چهار برابر از آن بلند تر نیز باشد یعنی پیچ ما ۶ سانت داشته باشد.
یک سری سنگ ها وجود دارند که ضخامت آن ها در بین ۲ تا ۳ سانتی متر است.برای اسکوپ کردن  آن ها باید از پیچی با سایز ۸ سانتی متر استفاده کرد.هر چه ضخامت پیچ بالا برود ، سایز پیچ نیز بالا میرود .
این نکته را باید خاطر نشان کرد که هر چه ضخامت سنگ کمتر باشد باید از مته ی نازک تری برای سوراخ کردن استفاده کرد ، به این دلیل که سنگ ما دچار ترک و شکستگی نشود.

فاصله ی بین پیچ ها در عملیات پیچ و رولپلاک نما :

برای این که بخواهیم پیچ و رولپلاک نما کنید ، همان طور که نباید از پیچ کم استفاده کرد ، بالعکس نباید از پیچ زیاد نیز استفاده کرد .اگر از پیچ مهره کم استفاده کنیم باعث استحکام کم سنگ نما میشود و بدیحی است که ممکن است تحمل این وزن برای این پیچ مهره ها دشوار باشد و باعث کنده شدن و سقوط از ارتفاع خواهد شد.

از سمتی دیگر هنگامی که از پیچ های زیادی استفاده کنیم باعث میشود که سنگ ها ترک و شکسته شود.
از این رو بهترین حالت این است که در سنگ هایی با عرض ۴۰ سانت و طول یک متر در هر ۵۰ سانت یک پیچ و رول پلاک قرار دهیم .از دریلی که برای سوراخ کردن استفاده میکنیم بهتر است قادر به اجرای دیمر باشد.

انواع پیچ و رول پلاک برای نما :

بعد از اینکه به مقاوم کردن پیچ ها برای اسکوپ کردن ساختمان اشاره کردیم ، وقت میرسد به این که بهترین رول پلاک ها را با هم جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما تجزیه و تحلیل کنیم.
باید به این نکته اشاره کرد که ملات پشت نما یکی از مهم ترین نکات در انجام نماسازی و پیچ و رول پلاک ساختمانی است.
از این رو برخی رل پلال ها فقط استفاده از ملات خشک و برخی دیگر برای ملات های تر است. که باید با رعایت استاندارد ها به این بند توجه ویژه داشت.

پیچ رولپلاک نما

شرکت تهران راپل ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

تجهیزات مورد استفاده کار در ارتفاع ساختمان

 

✅دریل یا هیلتی (به طور معمول قوی باید باشد و البته با مته چهار شیار) ✅الماسه( دریل باید با این قابلیت باشد که چکشی سبکی باشد با لرزش کم و دیمر که برای تنظیم سرعت در سوراخ کاری در عملیات پیچ رول بلاک نمای سنگی ساختمان استفاده می شود).

✅قطر سوراخ چقدر باشد؟

 

✅قطر سوراخکاری به طور معمول با ماکزیمم ۷ میلی متر ( البته با مته هفت) و حداقلی ۶ میل ( متۀ ۶) ✅استفاده از پیچ ۶ سانت گالوانیزه (البته درجه یک) و رولپلاک مخصوص سنگ

 

✅بتونه کاری پس از پیچ رولبلاک؟

 

✅روی پیچ باید با بتونه ای همرنگ سنگ ها پنهان شود.

اگر عرض سنگ کم باشد و یا سنگ قطور و خیلی حجیم باشد چه کار باید کرد؟

 

در این حالت امکان پیچ و رولبلاک سنگ نما نیست بنابراین باید از چسب های اپوکسی و پلی اورتان استفاده کرد. همچنین می توان از بستهایی به شکل ال و تسمه های فلزی برای مهار کردن این سنگها و سنگ های یک تکه که سنگین هم هستند استفاده کرد.

 

انکر باربر چیست؟

 

انکر به معنای چفت و بست و محم کردن است و در این مورد برای تثبیت سنگ نما باید از انکر پلاستیکی که قابلیت باز شدن از مرکز و چپ و راست دارد استفاده نمود.

 

کم بودن مصالح پشت سنگ سبب چه مشکلی میشود؟

 

در این حالت استفاده از رولپلاکهای عادی امکان پذیر نیست. انکر پلاستیکی (۱HUD-) سبب می شود که به طور دقیق در همان محدودۀ پشت سنگ باز شده و عملیات تثبیت سنگ اجرا شود. این انکر تاییدیۀ شرکت سازندۀ آلمانی را دارد. این قابلیت را دارد که در هر نوع مصالحی و همچنین امکان استفاده از پیچ را در طولهای متفاوت را دارد. یکی دیگر از انکرها انکر DBZ میباشد که باز هم در مواردی استفاده می شود که مصالح در پشت سنگها ناکافی باشد. یا مثلاً خللی در سنگها باشد.

مقاله پیشنهادی: کار درارتفاع

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
۵/۵
انجام خدمات پیچ رولپلاک نماساختمان

نحوه اجرای پیچ رولپلاک نما سنگ

این کار برای انواع سنگ های مختلف، متفاوت است. به طور مثال سنگ تراورتن و مرمریت با عرض بیش از ۲۰ سانت باید از دریل هیلتی استفاده کرد. اما در مواقعی که سنگ ها عرضی کمتر از ۱۵ سانت داشته باشند دریل معمولی باید استفاده کرد. البته تمامی سنگ ها با دریل مخصوص هیلتی دیمری سوراخکاری می شوند. اگر کسانی که با این دریل کار میکنند آموزش های لازم و تجربه کافی نداشته باشند سبب ترک سنگ می شوند. یکی دیگر از انواع سنگ هایی که باید استفاده شود، سنگ گرانیت میباشد که سنگی سخت است و قابل سوراخ کاری با دریل معمولی نیست.

انواع رولپلاک

رولپلاک پروانه ای رولپلاک فیشر کاربردهای این رولپلاک ها را در مطالب بعدی مطالعه بفرمایید. پیچ هایی که در این کار استفاده می شوند نیز انواع مختلفی دارند. انواع پیچ مورد مصرف در نمای ساختمان ✅پیچ گالوانیزه ای ✅پیچ ضد زنگ ✅پیچ استیل

پیچ رولپلاک نما با طناب

 

دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می روند سنگ های آهکی و سنگ های آذین هستند.

 

سنگ های اهکی معمولا به دلیل وجود رگه هایی که در آن ها دیده می شود ،

 

استحکام چندانی ندارند و مشکل سنگ های آذرین معمولا جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است .

 

نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی ( بران ، یخبندان ، آفتاب و الاینده ها ) از اهمیت خاصی برخوردار است .

در اتصال دهنده های دارای میخ پلاستیکی ، یک پین پلیمر به عنوان یک میله عمل می کند. مواد اولیه تولید آن نایلون ، پلی استایرن ، پلاستیک بازالت است.

رولپلاک با میخ ساخته شده از پلاستیک عایق سبک وزن را بر اساس آجر توخالی ، بتن فوم ، سیلیکات گاز ثابت می کند. اگر طول رولپلاک از ۱۶ سانتی متر بیشتر نشود ، بازده بستن باقی می ماند.

رولپلاک HUD

 

یکی از همه گیرترین گونه های رولپلاک برای استعمال در پیچ کردن نما است.

اما ارزش این گونه رولپلاک بالا می باشد و معمولا برای همه بناها سفارش نمی‌شود.

در صورتی ‌که بنای شما دارای نمای خاصی باشد که نیاز به به کارگیری از دریلهای هیلتی داشته باشد بایستی از این مدل رولپلاک به جهت قدرت و استحکام بالا استفاده شود.

رولپلاک های HUD معمولا به راحتی وارد دیوار می گردند و در اندازه ۵ یا ۴ میلی متری تعیین میشوند و اینکه کیفیت خوب و دوام بالایی دارند .

پس از مسدود شدن پیچ داخل نما باز می‌شوند و نما را نگهداری می کنند. برای ساخت و ساز خصوصی کم ارتفاع ، رولپلاک های جهانی مناسب با بار استاندارد. با تعداد طبقات بیشتر ، اتصالات نما باید دارای مشخصات فنی مقاومت و مقاومت سازه ای بیشتری برای استخراج از پایه باشند. هنگام انتخاب رولپلاک برای نما از ارزش آنها یک عنصر تعیین کننده نیست. این بستگی به اساس مواد اولیه ، اندازه قسمت خرید و شاخص های فنی محصول دارد. قیمت یک واحد محصول از ۳ تا ۵۵ روبل متغیر است. تعداد قطعات توسط منطقه نصب تعیین می شود. برای خرید رولپلاک مناسب مناسب و با دوام ، می توانید ۳۰۰ روبل در هر ۱۰ متر مربع هزینه کنید. کل هزینه اتصال دهنده ها ، در مقایسه با مواد تکمیل کننده نما ، کمترین است.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل

 

اجرای همگی سرویس ها نمای ساختمان به طریق های مختلفی قابل انجام می‌باشد و هرکدام از آنان دارنده مزیت های خویش می باشند.

البته سرویس ها نمای ساختمان مانند پیچ و رولپلاک سنگ نما و شستشوی نما و سرویس ها ترمیم و نوسازی نما سوای داربست و به شیوه راپل سریعتر و با هزینه کمتر اجرا می گردد.

انجام سرویس ها توسط داربست فضای زیادی را اشغال می‌کند و بازدارنده از عبور اشخاص محل عبور عابر پیاده و بازدارنده از رفت و آمد وسایل نقلیه خواهد شد.

همین علت ها باعث شد که انجام سرویس ها با طناب بر روی ساختمان اجرا کنیم.

خدمات پیچ رولپلاک نمای سنگی ساختمان که بوسیله داربست انجام می گرفت بدون استفاده از کمربند ایمنی انجام می شد،

یا این که در هوای بد و طوفانی منجر این می شود که شخصی که بر روی داربست به فعالیت مشغول است متاسفانه سقوط کند.

یا این که سبب ساز افتادن داربست میگردد.

البته درباره ی سرویس ها پیچ و رولپلاک نما به نحوه راپل اشخاص از دو طناب جهت مقاوم سازی سنگ و سنگسابی استفاده می‌کنند.

به همین علت است که امنیت و ایمنی راپل نسبت به داربست و بالابرها بسیار زیاد می باشد.

انواع رولپلاک

انواع مته مورد مصرف در پیچ رولپلاک سنگ

 

مته اصل یا مته چینی مته ۲ الماسه مته ۴ الماسه

مراحل پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما

 

  1. جدا کردن سنگ شکسته و ناسالم
  2. برش سنگ آماده کار مورد نظر
  3. سوراخ کردن نما
  4. دریل کاری
  5. زدن رولپلاک و پیج کردن سنگ نما
  6. چسب زدن سنگ پشت سنگ پروژه
  7. بکار بردن بتونه و یا رنگ جای پیج سنگ نما ساختمان
  8. بندکشی و آب بندی نما بعد از پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

اجرای پیچ رولپلاک نما در کرج و تهران

تهران راپل بهترین خدمات را با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر تهران و کرج ارائه میدهد کافی است با یک تلفن تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. خلاصه ای بسیار کوتاه از فعالیت هایی که تهران راپل انجام می دهد : توری و حصار برای پاسیو درزانتقطاع نصب بنر آب بندی نما جهت توضیحات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶📞

پخش ویدیو

مزایای پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کاران تهران راپل

مزایای استفاده از پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار تهران راپل عبارتند از:

۱. سرعت و کارآیی بالا: پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار به صورت پیش ساخته تولید می‌شود و به سرعت بالا و با کارآیی بالا نصب می‌شود. این باعث می‌شود زمان نصب نمای ساختمان به طور قابل توجهی کاهش یابد و هزینه‌های کاری نیز کاهش می‌یابد.

۲. دقت و دوام: پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار با استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری پیشرفته تولید می‌شود. این باعث می‌شود نمای ساختمان دقیق و یکنواخت نصب شود و دارای دوام بالایی باشد. همچنین، این سیستم دارای قفل‌های ایمنی است که جلوی جدا شدن قطعات را می‌گیرند و ایمنی کارکنان را تضمین می‌کنند.

۳. انعطاف پذیری و تنوع: پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار قابلیت تنظیم و تغییر شکل را دارد. این به معنی امکان استفاده در طرح‌ها و طرح‌های مختلف است و به راحتی با نیازهای طراحی و معماری ساختمان سازگار است.

۴. کاهش هزینه‌ها: استفاده از پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار می‌تواند هزینه‌های ساختمان را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این به دلیل کاهش زمان نصب، نیاز کمتر به نیروی انسانی و کاهش ضایعات مواد است.

۵. پایداری و مقاومت: پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار از جنس مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شود. این باعث می‌شود نمای ساختمان پایداری بالایی داشته باشد و در برابر عوامل جوی و تغییرات دما و رطوبت مقاومت کند.

در کل، استفاده از پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط راپل کار تهران راپل می‌تواند به سرعت و کارآیی بالا، دقت و دوام، انعطاف پذیری و تنوع، کاهش هزینه‌ها و پایداری و مقاومت نمای ساختمان کمک کند.

سوالات متداول
قیمت پیچ رولپلاک نما در کرج و تهران چقدراست؟

برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

پیچ رولپلاک نما چیست؟

به عملکردی گفته میشود که در آن سنگ نماهای استفاده شده در ساختمان یا برج ها را پیچ و مهره می کنند. چرا ؟ برای اینکه از افتادن سنگ ها و شل شدن سنگ نماها جلوگیری کرده و با کمترین هزینه ترمیم ساختمان ها صورت گیرد.همانطور که گفته شد در ساختمان های بلند که ارتفاع زیادی دارند و البته این ساختمان ها مهم هم هستند چرا که سنگ های زیادی در آنها به کار رفته است باید این کار انجام شوداین کار جزء مشاغل کار در ارتفاع محسوب می شود شرکت ما از خبره ترین افراد و نیروی جوان مستعد با تجربه و آموزش دیده بهره برده و با هزینه هایی بسیار مناسب در ارائه خدمات عالی در خدمت کارفرمایان محترم می باشد.

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما چه هستند؟

 استفاده از انواع مختلف پیچ و رولپلاک نما در تهران و همچنین در نظر گرفتن جنس ملاتی است که در پشت کار انجام می شود. چرا که برخی از رول پلاک ها مناسب برای استفاده در ملات خشک و برخی دیگر مناسب برای استفاده در ملات تر هستند. هدف از ملات تر ملاتی می باشد که در زمان انجام کار، قصد داریم رولپلاک را در آن نصب کنیم و هدف از ملات خشک این است که بعد از اینکه ملات کاملا خشک شد اقدام به نصب رولپلاک شود.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۵ / ۵. شمارش امتیاز ۱۷۰

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

14 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت