20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۵
(۱)
شستشوی نمای سنگی ساختمان

شستشوی نمای سنگی ساختمان

 

 شستشوی نمای سنگی

 

گروه تهران راپل با تجهیزات وامکانات پیشرفته خود همچنین با داشتن تکنیسین های باتجربه ,آماده ارائه خدمات ازجمله شستشوی نمای سنگی ساختمان می باشد.

شستشوی سنگ نمای ساختمان یک کار بسیار سخت و پیچیده ای است که باید فقط توسط متخصصین حرفه ای که آموزش های لازم و صلاحیت انجام این کار را دارند ، انجام شود. تکنیک استفاده از طناب از مان کوهنوردی توسعه یافته است. با توانایی فرود ، صعود و جا به جایی از یک طناب به طنابی دیگر ، ما قادر به تمیز کردن پنجره هایی هستیم که دسترسی به آن ها برای هر کسی دشوار است. نماشویی منظم ساختمان به شما کمک می کند تا جذابیت ساختمان خود را حفظ کرده و از پوسیدگی و پیری زودرس پوشش سطح جلوگیری می کند. شرکت خدماتی آس طیف وسعی از خدمات تخصصی برای شست و شوی نما را ارائه می دهد.

شستشوی نمای سنگی ساختمان درتهران وکرج

 

شستشوی نما در کرج و تهران با بهترین امکانات و با تجربه ترین افراد در کمترین زمان ممکن ، تضمین را از گروه تهران راپل بخواهید .شستشو و نظافت نما اصطلاحاً در زمان شستشوی ساختمان استفاده می شود. نما شویی شکل دیگری از اصطلاح شستشوی نمای ساختمان می باشد.هر روز تعطیلی که برای دانش آموزان پیش می آید به دلیل آلودگی هوا، مطمئن باشید این آلودگی، دود، گرد و غبار و … بر روی نمای ساختمان شما هم تاثیر گذار است.نمای ساختمان کثیف شده و از شکل و قیافه در می آید. حتی از کیفیت سنگ نمای ساختمان کاسته می شود و آن را کدر و سیاه و زشت می کند.بنابراین لازم به شستشو و نظافت سنگ نمای ساختمان و به طور کلی نمای ساختمان چه سنگ و چه شیشه میباشد. این مورد در شهرهای بزرگ و کلان شهرهایی مثل تهران و کرج بسیار مشهود است.

اگر شستشوی نما را انجام ندهیم چه اتفاقی می افتد ؟

 

درست در زمان نزدیک عید که همه به این فکر هستند شما به مشکل برخورد خواهید کرد. اما یکی از مهمترین اتفاق های ناگوار ریزش سنگهای نما و از دست رفتن کیفیت نما سنگ ساختمان معمولاً به دلیل فرسایش و آلودگی هوا می باشد.اما می پرسید آلودگی هوا چطور بر کیفیت نما سنگ تاثیر می گذارد؟ ما به شما می گوییم که وجود جرم و آلاینده ها سبب می شود تا سنگها به مرور شکننده شوند و در اثر گذر زمان این مشکل بدتر می شود و اول و آخر مجبور به ترمیم خواهید بود و بنابراین هزینه های شما افزایش خواهد یافت .شرکت آذرخش ساختمان کهن این کار را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت پیش از دیر شدن انجام می دهد. اطمینان شما هدف ماست.

نحوه شستشوی نمای ساختمان

 

این کار به این صورت انجام می شود که تیم های پیچ رولپلاک نما، با استفاده از طناب این کار را انجام می دهد که می توان با این روش تمام نقاطه و مکان هایی که در دسترس نیستند را تمیز می کنند. برای برج های بلند نما شویی بدون داربست با طناب پیشنهاد می شود.

 

نماشویی باراپل

 

شرکت تهران راپل بدون استفاده ازداربست نماشویی هرنوع ساختمان راانجام میدهدوکه بسیار درهزینه های صاحب خانه صرفه جویی می نماید.

باامکانات وتجهیزات پیشرفته ای که شرکت تهران راپل دراختیار دارد باخیال راحت نماشویی ساختمان,ملک یا شرکت خودرا به ما بسپارید.

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۵ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت