20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۴
(۱)

 

شستشوی نمای شیشه ای ساختمان

 

شستشوی شیشه نما

 

برای خدمات شستشوی نمای شیشه ای ساختمان و شستشوی پنجره نما باید بدانیم چند وقت است که نما شسته نشده است . 

 شستشوی نمای شیشه ای ساختمان به دو صورت اجرا می شود. 

مرحله اول شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با واترجت برای از بین بردن خاک و گل و غبار روی شیشه و مرحله دوم شستشوی نمای شیشه ای ساختمان بصورت دستی یعنی مواد شوینده همراه با ابر و تی مخصوص .

 اگر پنجره های ساختمان تمیزباشند  سالیانه شسته شده باشد، با یک مرحله ابر و تی پاکسازی میشود. در این عمل داربست هیچ دخالتی برای تمیز کاری نما نخواهد داشت و کلیه خدمات شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با طناب راپل قابل اجراست.

 

شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با طناب

 

پاکسازی و شستشوی نمای شیشه ای  و آینه های داخلی ساختمان ها و  شیشه ها و نمای بیرونی، با استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی به راحتی امکان پذیر است.

تی شیشه پاک کن، دستگاه واترجت یا کارواش دستی و همچنین دستگاه تخصصی نماشویی از تجهیزات مهمی هستند، که در نظافت ساختمان های بزرگ و کوچک، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

تی مخصوص شستشوی  شیشه ی ساختمان با دسته تلسکوپی برای تنظیم ارتفاع دسته، برای برخی شستشوی نمای شیشه ای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این تی می توان شیشه هایی را که دسترسی به آن ها سخت است، به آسانی نظافت نمود.

گوشه ها و کناره ها و شیشه های در ارتفاع از جمله سطوحی هستند که به وسیله این ابزار کارآمد و اکیپ حرفه ای کار با طناب به خوبی شستشو می شوند.

 

شرکت تهران راپل ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

شستشوی شیشه نمای ساختمان

هزینه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان

 

هزینه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان بسته به ارتفاع و نیاز کارفرما به مدت زمان انجام کار دارد.

همچنین به عوامل محیطی بستگی زیادی دارد که شامل :

در دسترس بودن آب و برق
عرض خیابان و همکاری واحد های همجوار می باشد.

لازم به توضیح است که ما خدمات نماشویی را در سراسر تهران از جمله مناطق شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران و جنوب تهران واستان البرز انجام می دهیم.

برای اطلاع از شرایط و دریافت مشاوره رایگان می توانید به صورت ۲۴ ساعته با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هموطنان عزیز می باشند.

 

انواع مختلف شیشه در نمای ساختمان

 

انواع مختلف شیشه ها :

 

۱-نمای دو پوسته
در نمای دو پوسته ما بین شیشه اصلی و پوسته دوم فاصله ای حدودا نیم متری ایجاد میشود که بتوان به منظور تمیز کردن شیشه ها از آن بهره برد. دو پوسته کردن نما میتواند ساختمان را از نظر عایق بندی در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی تقویت کند. و همچنین ایمنی ساختمان را نیز افزایش دهد.

۲-شیشه اسپایدر
شیشه اسپایدر در نماهای مدرن کاربرد زیادی دارد. این نوع از شیشه ترکیبی از طلق و دو لایه شیشه سکوریت است که با قرار گرفتن طلق در میان دولایه شیشه باعث افزایش امنیت و استحکام آن شده است.

استفاده از شیشه اسپایدر بالاترین رده ایمنی و حداقل میزان بهره گیری از فریم را فراهم کرده است. این شیشه در کل ۵۲/۱ میلیمتر ضخامت دارد و جزو شیشه های نازک محسوب میشود.

۳-فریم لس
فریم لس دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است که از ط

ریق پروفیل های فلزی شبکه بندی میشوند. و سپس فریم های شیشه ای درون شبکه ها قرار داده میشوند. در نمای شیشه ای فریم ها شامل لاستیک های هوابندی و آبندی هستند که مانع از ورود هوا و آب از آنها میشود.

۴-کرتین وال
نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماها در دنیای مدرن ساختمان سازی است که آمیزه ای از پروفیل های آلومینیومی است. در نمای کرتین وال که از شیشه های دو جداره استفاده میشود ضخامت شیشه ها بین ۱۸ تا ۴۰ میلیمتر است. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از نمای کرتین وال محاسبه فشار باد و بار مرده بر روی ساختمان است.

 

روش های شستشوی نمای شیشه ای

 

تمیز کردن شیشه‌های پنجره برج‌ها که قابلیت خارج شدن از قاب پنجره را دارند:

 

اگر شیشه به کار رفته در نما به عنوان پنجره واحدها برج تعبیه شده باشد، در بسیاری از موارد قابلیت بیرون آمدن از قاب را دارد. در این حالت می‌توانید برای تمیز کردن شیشه پنجره برج‌ها، پنجره را همراه با شیشه از قاب آن خارج کنید. سپس با استفاده از جارو برقی درزهای بین قاب‌ها را پاک کنید. برای پاک کردن شیشه و پنجره می‌توانید آن را بشویید و یا از مواد پاک کننده و شوینده برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

تمیز کردن شیشه‌های پنجره برج‌ها که قابلیت خارج شدن از قاب پنجره را ندارند:

معمولاً شیشه‌هایی که تنها به عنوان نمای ساختمان بکار می‌روند، قابلیت جدا شدن و بیرون کشیده شدن از قاب را ندارند. تمیز کردن این نوع شیشه‌ها باید توسط افرادی انجام شود که حرفه آن‌ها شستشوی نمای شیشه ای ساختمان به روش کار با طناب است.

 

دو روش برای تمیز کردن نماهای شیشه‌ای برج‌ها وجود دارد:

 

تمیز کردن شیشه پنجره برج‌ها به خصوص برج‌های بلند و آسمان خراش‌ها برای آن دسته از افرادی که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند و ترس از ارتفاع دارند غیر ممکن است. شیشه شورها یا نماشورها معمولاً قبل از شروع فعالیت خود آموزش‌های لازم را می‌بینند.

مقاله پیشنهادی: شستشوی آجرنما

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
تعویض چراغ درارتفاع

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۴ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت