20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۵
(۱)

شستشوی نما در کرج

 

شستشوی نما در کرج تهران راپل

 

شستشوی نما در کرج شرکت تهران راپل

 

شستشوی نما در کرج و تهران با بهترین امکانات و با تجربه ترین افراد در کمترین زمان ممکن ، تضمین را از شرکت آذرخش ساختمان کهن بخواهید .شستشو و نظافت نما اصطلاحاً در زمان شستشوی ساختمان استفاده می شود. نما شویی شکل دیگری از اصطلاح شستشوی نمای ساختمان می باشد.هر روز تعطیلی که برای دانش آموزان پیش می آید به دلیل آلودگی هوا، مطمئن باشید این آلودگی، دود، گرد و غبار و … بر روی نمای ساختمان شما هم تاثیر گذار است.نمای ساختمان کثیف شده و از شکل و قیافه در می آید. حتی از کیفیت سنگ نمای ساختمان کاسته می شود و آن را کدر و سیاه و زشت می کند.بنابراین لازم به شستشو و نظافت سنگ نمای ساختمان و به طور کلی نمای ساختمان چه سنگ و چه شیشه میباشد. این مورد در شهرهای بزرگ و کلان شهرهایی مثل تهران و کرج بسیار مشهود است.

 

نماشویی با راپل کرج

 

نماشویی در کرج

 

نظافت نمای ساختمان درکرج

 

شستشوی نمای ساختمان در کرج به شیوه ی کار با طناب

 

انتخاب مناسب ترین شیوه برای دسترسی به نما، اولین و مهمترین تصمیمی است که برای اجرای شستشوی نمای ساختمان در کرج به آن پرداخته می شو

د، معمول ترین روش های دسترسی به نمای ساختمان عبارتند از : کار با طناب و استفاده از داربست . هر کدام از این روش ها دارای نقاط ضعف، قوت و کارایی خود می باشند .

در صورتی که بام ساختمان شما دارای ستون هایی با توانایی تحمل وزن مجری کار برای استفاده از طناب باشد، بهتر است که برای شستشوی نمای ساختمان در کرج از شیوه ی کار با طناب استفاده کنید . استفاده از این شیوه سبب کاهش هزینه های اجرایی، افزایش سرعت پیشروی کار و تامین امنیت مجری کار در بالاترین حد ممکن می گردد .

اما چنانچه به دلایلی مانند عدم وجود زیرساخت در بام ساختمان یا نحوه ی معماری نمای ساختمان که سبب عدم دسترسی مناسب به نما می گردد، بایستی از داربست برای اجرای شستشوی نمای ساختمان در کرج استفاده کرد .

 

شستشوی نمای سیمانی در کرج

 

نمای سیمانی در دسته ی سطوح غیرصیقلی قرار دارد و برای شستشوی آن تنها از دستگاه واترجت استفاده می شود . بهتر است که برای شستشوی نمای سیمانی از دستگاه واترجت سه فاز استفاده شود . در نظر داشتن بازه ی مناسب در شستشوی نمای سیمانی در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه مدت زمان زیادی از شستشوی نمای ساختمان بگذرد، ممکن است که تمام آلودگی سطح را نتوان توسط واترجت پاکسازی نمود و برای حفظ جلوه ی نمای ساختمان نیاز به رنگ آمیزی نمای ساختمان باشد .

 

شستشوی سنگ نمای ساختمان در کرج

 

سنگ های نمای ساختمان به دو دسته ی صیقلی و غیر صیقلی تقسیم می گردند، به طور مثال سنگ های گرانیت صیقلی بوده و سنگ های تراورتن جزء سطوح غیر‌صیقلی می‌باشد، بر اساس این دسته بندی استفاده از روش شستشوی دستی برای سنگ های غیر‌صیقلی امکان پذیر نمی باشد و تنها راه پاکسازی این سطوح استفاده از واترجت سه فاز است . برای پاکسازی دقیق سنگ های صیقلی می توان پس از استفاده از واترجت، بوسیله شستشوی دستی کیفیت نهایی کار را ارتقا داد .

چناچه شستشوی نمای ساختمان در کرج برای نماهای سنگی نیز به تعویق بیفتد، امکان پاکسازی کامل سطح وجود نداشته و ممکن است مجبور به استفاده از روش سندبلاست برای شستشوی نمای ساختمان در کرج شوید .

 

شستشوی شیشه و کامپوزیت نمای ساختمان در کرج

 

برای شستشوی کامپوزیت و شیشه نمای ساختمان می توان از هر دو روش شستشو با دستگاه واترجت و شستشوی دستی استفاده کرد . چنانچه آلودگی سطح نمای ساختمان شدید باشد بهتر است که شستشوی نمای ساختمان در کرج به صورت دو مرحله ای اجرا شود به عبارت دیگر بهتر است که نما در مرحله ی اول توسط دستگاه واترجت نظافت شده و پس از آن به صورت دستی پاک شود . و اگر آلودگی سطح ضعیف باشد می‌توان سطح را تنها به روش شستشوی دستی پاکسازی کرد .

مقاله پیشنهادی: راپل چیست؟

رضایت مشتری
جلب صددرصد رضایت مشتری ۱۰۰%
تجهیزات
تجهیزات وامکانات حرفه ای ۹۵%
تجربه
تجربه ودانش ۹۶%
شستشوی نمای ساختمان

آیا ساختمان های نوساز نیز به شستشو نیاز دارند؟

 

بله شک نکنید که حتی ساختمان های نوساز به ویژه در تهران و کرج با وجود این آلودگی ها بعد از مدت کمی چهره سیاه و ناپسندی به خود می گیرند.حتی گاهی باقی ماندن آثار ساخت و ساز مثل سیمان سبب نیاز به شستشو و نظافت نما می شود.این کار باغث برگرداندن زیبایی و جذابیت ساختمان می شود.روحیه ساکنان نیز عوض می شود. چرا که تمیزی و نظافت همواره باعث دید بهتر، شادی و روحیه بالاتر می شود، چه برای داخل ساختمان و چه برای خارج ساختمان.

 

مزیت نماشویی و شستشوی نما چیست ؟

 

یکی از مهمترین مسائل، ترمیم و بازسازی نمای سنگی  ساختمان است که ممکن است در طول زمان ترک خورده یا حتی بر اثر استفاده از مصالح بد از بین رفته باشد. بنابراین کارگران و تکنسین های این مجموعه انقدر با تجربه هستند که در ابتدا مشکلات اینچنینی را رفع و سپس کار شستشو را انجام دهند.کارکنان و کارگران با تجربه و متبحر شرکت تهران راپل از بهترین های کار در ارتفاع می توانند مشکل شما را در کمترین زمان ممکن با بهترین شرایط و امکانات مرتفع سازند.

شرکت تهران راپل ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

مقاله پیشنهادی: نمای ساختمان تهران

اگر شستشوی نما را انجام ندهیم چه اتفاقی می افتد ؟

 

درست در زمان نزدیک عید که همه به این فکر هستند شما به مشکل برخورد خواهید کرد. اما یکی از مهمترین اتفاق های ناگوار ریزش سنگهای نما و از دست رفتن کیفیت نما سنگ ساختمان معمولاً به دلیل فرسایش و آلودگی هوا می باشد.اما می پرسید آلودگی هوا چطور بر کیفیت نما سنگ تاثیر می گذارد؟ ما به شما می گوییم که وجود جرم و آلاینده ها سبب می شود تا سنگها به مرور شکننده شوند و در اثر گذر زمان این مشکل بدتر می شود و اول و آخر مجبور به ترمیم خواهید بود و بنابراین هزینه های شما افزایش خواهد یافت .شرکت آذرخش ساختمان کهن این کار را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت پیش از دیر شدن انجام می دهد. اطمینان شما هدف ماست.

 

مقاله پیشنهادی: پیچ رولپلاک نما

آب بندی کردن نما

انواع نما شویی ساختمان

 

این کار به چند شکل و با دستگاه های مختلف صورت میگیرد.۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

 

به کارگیری داربست جهت شستشوی نما

 

داربست البته امنیت بیشتری دارد، و این به دلیل ایجاد تکیه گاه برای فرد متخصص است. اما واقعا گاهی استفاده از داربست امکان پذیر نیست و شرایط سبب می شود فرد مورد نظر از طناب برای این کار استفاده کند. البته در هر سه روش از یک کمربند محافظ برای حفظ تعادل و ایمنی بیشتر نیز استفاده می شود.

استفاده از طناب در نماشویی

در این روش معمولاً از آب و سیلیس استفاده می شود. به این شکل جرم و لکه های خیلی سخت را از بین میبرند.

به کارگیری کمربند محافظ

چرا یکی از سختترین مشاغل و حرفه ها مربوط به نماشویی هست؟از سخت ترین مشاغل و حرفه های دنیا ، شستشوی نما هست به دلیل اینکه از حساسیت بالایی برخوردار است و کسی که این کار را انجام می دهد باید آموزش های لازم را دیده باشد و تجربه و احتیاط زیاد را داشته باشد. این افراد باید متخصص در این زمینه باشند.

 

قیمت شستشوی نما تهران کرج

 

شرکت تهران راپل افتخار دارد در عین ارائه بهترین خدمات مناسب ترین قیمت ها را نیز ارائه دهد. با توجه به وجود تفاوت در پروژه های مختلف لطفاً جهت دریافت لیست قیمت خدمات این شرکت، تماس بگیرید.۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

نماشویی ساختمان تهران

نحوه شستشوی نمای ساختمان

 

این کار به این صورت انجام می شود که تیم های پیچ رولپلاک نما، با استفاده از طناب این کار را انجام می دهد که می توان با این روش تمام نقاطه و مکان هایی که در دسترس نیستند را تمیز می کنند. برای برج های بلند نما شویی بدون داربست با طناب پیشنهاد می شود.

 

نما شویی با آجر در کرج و تهران

 

در شهرهایی مثل تهران یا کرج معمولاً به دلیل شکل و ارتفاع ساختمان ها نمی توان از داربست فلزی استفاده کرد. برای این منظور باید از روش شستشوی آجر و نما با استفاده از طناب بهره برد.

تهران راپل در اجرای شستشوی نما با استفاده از طناب بسیار توانمند بوده و قادر به ارائه انواع خدمات کار در ارتفاع می باشد.

نمای ساختمان ها در شهرهای بزرگی چون کرج و تهران به دلیل وجود آلودگی بیش از حد هوا زودتر کثیف میشوند حتی گاهی باید هر سال یک تا دوبار شستشوی نمای ساختمان انجام می شود.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

نما شویی ساختمان با طناب در تهران و کرج با قیمت شستشوی نمای مناسب

تهران راپل با ارائه خدمات کار در ارتفاع با بهترین کیفیت و بهترین تکنسین ها و مناسب ترین قیمت در سراسر تهران و کرج آماده اجرای پروژه های شما می باشد.

با یک تماس می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید و با ارائه اطلاعات کافی می توانید به هزینه های مربوطه دسترسی پیدا کنید.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

تعویض چراغ درارتفاع
۰
بیش از ده هزارساعت تجربه
۰
رضایت بیش از هزاران مشتری

نماشویی باراپل

 

شرکت تهران راپل بدون استفاده ازداربست نماشویی هرنوع ساختمان راانجام میدهدوکه بسیار درهزینه های صاحب خانه صرفه جویی می نماید.

باامکانات وتجهیزات پیشرفته ای که شرکت تهران راپل دراختیار دارد باخیال راحت نماشویی ساختمان,ملک یا شرکت خودرا به ما بسپارید.

 

نظافت نمای بیرونی ساختمان

 

تهران راپل با سابقه درخشانی که در کارنامه خود دارد ورضایت مشتریان خود  درخدمتگزاری مردم عزیز استان های تهران وکرج رضایت مشتریان را سرلوحه کارخودقرارداده است.

نظافت نمای بیرونی ساختمان علاوه برزیباسازی ساختمان میتواند بهداشت را برای ساکنان ساختمان فراهم نماید همچنین نمای ساختمان به مروز زمان درصورت عدم پاکیزگی کمتر دچار فرسودگی وخرابی میشود.

تهران راپل باتجهیزات پیشرفته خود باطناب بهترین تجربه نظافت نمای بیرونی ساختمان را برای شما به رقم میزند.

واترجت تهران راپل

مقاله پیشنهادی:  شستشوی نمای ساختمان در کرج

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

مقاله پیشنهادی: کار در ارتفاع

سوالات متداول
قیمت شستشوی نمای ساختمان کرج و تهران چقدراست؟

برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

انواع کار در ارتفاع شامل چه مواردی می باشد؟

پیچ رولپلاک نما.سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … 

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

آیا ساختمان های نوساز نیز به شستشو نیاز دارند؟

بله شک نکنید که حتی ساختمان های نوساز به ویژه در تهران و کرج با وجود این آلودگی ها بعد از مدت کمی چهره سیاه و ناپسندی به خود می گیرند.حتی گاهی باقی ماندن آثار ساخت و ساز مثل سیمان سبب نیاز به شستشو و نظافت نما می شود.این کار باغث برگرداندن زیبایی و جذابیت ساختمان می شود.روحیه ساکنان نیز عوض می شود. چرا که تمیزی و نظافت همواره باعث دید بهتر، شادی و روحیه بالاتر می شود، چه برای داخل ساختمان و چه برای خارج ساختمان.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۵ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

2 پاسخ

  1. سلام.من مدیر ساختمان هستم،بلاخره بعد مدتها تونستم گروه بی نظیر شماروپیداکنم،بی نهایت ممنون بابت کارتون،قیمت مناسب ،رفتار مناسب،همه چی عالی،خاستم اینجاتشکرکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت