20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۴
(۱)

نما شویی کامپوزیت

نما شویی کامپوزیت در تهران و کرج

نما شویی کامپوزیت تهران راپل

نما شویی کامپوزیت یکی دیگر از انواع خدماتی هست که تیم های کار در ارتفاع تهران راپل ارائه می دهد. در ذیل به مواردی اشاره خواهیم کرد.

شستشوی کامپوزیت
شستشوی کامپوزیت

کامپوزیت چیست ؟

کامپوزیت ماده ای است که بهم پیوستن و آمیختن و ترکیب دو یا چند ماده با یکدیگر بدست می آید که خواص اجزای تشکیل دهنده آن متفاوت خواهد بود. برای اینکه درک راحت تری از کامپوزیت ها داشته باشید می توانیم به فایبرگلاس اشاره کنیم. این یک نوع و البته از پرکاربردترین نوع های کامپوزیت به شمار می آید. این کامپوزیت با زمینه پلیمر هست که با فیبرهای شیشه تقویت شده است. در برخی سازه ها و ساختمان ها و سقف یا دیواره های آنها از ورق های کامپوزیت استفاده می شود. ورق کامپوزیت نیز ترکیبی از آلومینیوم و پلی اتیلن فشرده می باشد.

انواع ورق کامپوزیت

ورق نمای کامپوزیت آلومینیوم آلکویاس ALUCO JAS

ورق نمای کامپوزیت آلومینیوم آلومونت ALUMONT

ورق نمای کامپوزیت آلومینیوم آلوباند ALUBOND U.S.A

شستشوی نمای شیشه ای ساختمان ها

شیشه های برج و ساختمان ها از جمله مواردی هست که شاید در سال دو بار باید انجام شود تا نمای ظاهری ساختمان ها حفظ شود. این یکی از پرطرفدارترین کارها در بین ساختمان و برج داران شهرهای بزرگی چون کرج و تهران می باشد.

باید توسط تیم های حرفه ای و تکنسین های مجرب آموزش دیده با بهترین خدمات و بهترین کیفیت و بهترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت انجام شود.

شستشوی نمای سنگی ساختمان

نمای سنگی ساختمان که دچار تیرگی، آلودگی، کثیفی و چسبندگی ماسه های زمان ساخت و … شده اند نیز یکی دیگر از این کارها میباشد. سنگ های ساختمان ها می تواند از جنس تراورتن، گرانیت و رومی باشند. این سنگ ها ممکن از در طول زمان و با پیش آمدن این آلودگی ها زیبایی خود را از دست داده باشند. و در این حالت نیاز به نماشویی دارند.

شرکت تهران راپل افتخار ارائه خدمات با تجربه عالی را در سطح استان های تهران  و کرج را دارد و در انجام پروژه های مختلف کار در ارتفاع آماده عقد قرارداد با شرکت ها و مدیریت ساختمان ها میباشد.

برای اجرای پروژه ها و اطلاع از نحوه انجام خدمات و دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

این شرکت با تکیه بر نیروی جوان آموزش دیده و دانش و تجربه و کیفیت ابزار اجرای کار توانسته بهترین کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها را در ادامه ارائه دهد.

نور پردازی

یکی از شاخص های زیبا سازی ساختمان ها در مراسم های مختلف، نورپردازی می باشد. امروزه به صورت کلی نمای ساختمان را حتی با نورپردازی های مختلف به نمایش می گذارند. تیم حرفه ای تهران راپل در اجرای انواع نور پردازی ها ، نصب چراغ ها و شلنگی آماده ارائه خدمات می باشد.

نقاشی ساختمان

اجرای نقاشی ساختمان و نمای ساختمان در ارتفاع، رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان

سنگسابی

اجرای انواع سنگ سابی و کف سابی در تهران و کرج و انجام کلیه خدمات کار در ارتفاع با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

از بین بردن پستی بلندی سنگ پس از فرش کردن سنگ ها ، همسان کردن انواع سنگها با یکدیگر، افزایش دوام و ماندگاری سنگ، پرکردن فضای خالی بین سنگها و جلوگیری از اضافه شدن حشرات … جهت برآورد هزینه ها تماس بگیرید.

پیچ رولپلاک

تعمیر نمای سقف و دیوارهای ساختمان ها و سازه ها و محکم کردن آنها، در صفحات مخصوص به پیچ و رولپلاک در همین سایت به صورت کامل شرح داده شده است.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

جوشکاری در ارتفاع

انواع جوشکاری در ارتفاع، نکات ایمنی جوشکاری، ابزار جوشکاری و شرایط مربوط به جوشکاری، قیمت و دیگر موارد مورد نظر در این صفحه مربوط به این مورد به صورت کامل شرح داده شده است می توانید به صفحه جوشکاری در ارتفاع کرج مراجعه فرمایید.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

نصب تابلو و بنر در تهران و کرج

نصب انواع بنر و تابلو در ارتفاع در تهران و کرج جهت تبلیغات با بهترین خدمات با طناب راپل انجام می شود. کافیست تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

درز انقطاع

درز انقطاع فضای خالی جهت جدا سازی بین سازه های دو ساختمان است که در همین سایت به آن خواهیم پرداخت . در مورد انواع کارهای قابل انجام در ارتفاع و دریافت راهنمایی های لازم می توانید با شماره ذیل تماس گرفته و از مشاوره رایگان تهران راپل بهره مند شوید.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

برخی دیگر از موارد کار در ارتفاع

پیچ رولپلاک سنگ نمای برج و ساختمان

نماشویی برج و ساختمان

رنگ آمیزی و نور پردازی برج و ساختمان

نصب و تهویض چراغ و شلنگی

اجرای درز انقطاع

آببندی نمای برج و ساختمان

نصب بنر و تابلو و بیلبورد و توری مرغی

پوشش سقف پاسیو

اجرا و نصب انواع لوله های دودکش و بخاری

نصب هواکش صنعتی، آشپزخانه ای و خانگی

رنگ آمیزی نمای ساختمان

این کار برای نمای انواع ساختمان ها و با نماهای متفاوت مانند نمای رومی، آجرنما و سیمانی و … استفاده می شود. انجام زیرسازی پیش از رنگ آمیزی بسیار مهم است. برای بالا بردن کیفیت کار باید این موارد پیش از رنگ آمیزی انجام شود.

رفع نقص و ترکهای نماها

اجرای آنتی باکتریال و کپک زدایی نما به دلیل امکان وجود قارچ در سطوح نماها

تمیز کردن و کندن لایه های آلودگی از سطوح نماها با استفاده از خدمات نماشویی

استفاده از طنابهای راپل و ایستاتیک

رنگ آمیزی ساختمان ها هر چند سال باید انجام شود؟

اگر نمای سیمانی باشد، به طور معمول می تواند هر ۸ سال یکبار انجام شود. اما فراموش نکنید پیش از آن حتما باید هرگونه ترک و نقص در نما از بین برود و اگر آلودگی چربی یا جرم روی آن هست باید از بین برود.

قیمت رنگ آمیزی نمای سازه

برای برآورد هزینه و کسب اطلاع از نحوه قیمت گذاری و نحوه اجرای پروژه با شماره ذیل تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. اینکه رنگ روغنی مورد استفاده قرار بگیرد یا رنگ کنتیتکس یا رنگ جوتن یا رنگ برای در و پنجره استفاده شود یا نما و … به علاوه دستمزد و … بر روی هزینه ها تاثیر می گذارد.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۴ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

تماس، استعلام بهترین قیمت