20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۰
(۰)

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

 

شستشوی نمای ساختمان با واتر جت در بازگرداندن جذابیت نمای ساختمان بسیار مهم و کاربردی است. نمای ساختمان بسیار مهم است زیرا نمایانگر نمای مجموعه ساختمان شماست. شستشو و نظافت نما نقش مهمی در جذاب و چشمگیر جلوه دادن ساختمان شما خواهد داشت. از طرفی تمیزی محل زندگی و کار باعث شادابی روح انسان می شود.

 

انواع روش های شستشوی نمای ساختمان:


۱- شستشوی نما با آب (دستگاه واترجت)

 

۲- شستشوی نما با دستگاه سندبلاست

 

۳- شستشوی نما با اسید

 

۴- شستشوی نما با مواد پولیش و نانو

 

۵- شستشوی نما به صورت دستی

دستگاه واترجت برای مواقعی استفاده می شود که کثیفی زیادی در نمای ساختمان وجود نداشته باشد. از دستگاه های واترجت می توان برای شستشوی انواع نمای ساختمان از جمله;  شستشوی نما سیمانی، شستشوی نمای آجری، شستشوی نما کامپوزیت، شستشوی نمای شیشه ای، شستشوی نمای سنگی و شستشوی کلیه سطوح استفاده کرد.با مهار صحیح و با استفاده از ابزارها و لوازم جانبی با درجه فشار صحیح، سرعت این جت آب می تواند برای انجام بسیاری از کارهای تمیز کردن و برش استفاده شود. از آنجایی که آب تراکم ناپذیر است، عبور آب از لنس با این سرعت ها می تواند خطر آسیب جدی را به همراه داشته باشد.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت-تهران راپل
شستشوی نمای ساختمان با واترجت

مزایای شستشوی نمای ساختمان با واترجت

 

از واترجت می توان برای تمیز کردن انوع نماهای ساختمان استفاده کرد، خواه از بتن، شیشه، آجر، سنگ طبیعی، فلز، گچ یا نماهای ETICS (سیستم کامپوزیت عایق حرارتی خارجی) باشند. واترجت به طور موثر کثیفی یا پوشش های سرسخت و همچنین گرافیتی را از بین می برد.

 

از واترجت می توان برای تمیز کردن:

 

مصالح ساختمانی.

خاک، خزه، جلبک را از بین ببرید.

تمیز کردن سریع بدون استفاده از مواد شیمیایی.

نماها را به روشی سازگار با محیط زیست تمیز کنید.

آب سازگار با محیط زیست به عنوان یک وسیله تمیز کننده.
هیچ حلال شیمیایی یا مواد پاک کننده لازم نیست.
می تواند برای مکان هایی که دسترسی به آنها سخت است و برای سازه های پیچیده استفاده شود.
ملایم روی زمین.
فرآیند سریع، موثر و قابل تنظیم.
حداقل حذف مواد روی مواد پایه.
امکان استفاده از آب فرآیند در مدار بسته.
عدم سایش عامل انفجار.
افزودن مواد محافظ در برابر خوردگی. برای جلوگیری از زنگ زدگی.

 

آیا نمای خانه شما دیگر آنقدر تمیز به نظر نمی رسد؟ یک نظافت خوب با واترجت  راه حل شماست! از سنگ‌فرش‌های اطراف استخر گرفته تا راهروی آسفالت، از پشت بام تا بالکن، می‌توانیم آن‌ها را به همان زیبایی که در ابتدا بودند تمیز کنیم. این سرویس همچنین برای موسسات تجاری از انواع و برج های مسکونی مسکونی و همچنین پارکینگ های زیرزمینی ارائه می شود.

 

چرا شستشوی نمای ساختمان با واترجت را انتخاب کنیم؟

 

تمیز کردن با واترجت تکنیکی است که شامل ارسال آب پرفشار به دیوارها و نماها از طریق دستگاه هایی است که مخصوص این کار طراحی شده اند. این روش بر روی بسترها سخت است، اما به ویژه در از بین بردن هر نوع کثیفی موثر است.

بنابراین، شستشوی پرفشار به شما این امکان را می دهد که از شر لکه های چربی، گرد و غبار، بقایای رنگ و سایر آلودگی هایی که به دیوار شما می چسبند خلاص شوید. معمولاً بهتر است سالی یکبار نظافت کامل دیوارها با فشار بالا انجام شود. این از گرفتگی بیش از حد جلوگیری می کند، که می تواند به طور دائم به رنگ یا مواد تشکیل دهنده نما آسیب برساند.

شستشو با واترجت در زمستان به شدت ممنوع است. در واقع، دیوار در معرض شوک حرارتی قرار می گیرد که می تواند آن را ضعیف کند. همچنین بررسی وضعیت کلی آن قبل از شروع شستشوی پرفشار ضروری است. نما در شرایط نامناسب و با اتصالات تخریب شده می تواند به دلیل فشار زیاد منجر به نفوذ آب شود.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت-تهران راپل
شستشوی نمای ساختمان با واترجت

کاربردهای شستشوی نمای ساختمان با واترجت

 

هیچ محدودیتی برای استفاده واترجت وجود ندارد. می توان از آن در خیابان ها، پیاده روها یا روی دیوارها برای آدامس زدایی، حذف آدامس، حذف گرافیتی، بازسازی نما، مرمت ساختمان های تاریخی یا برای خط کشی جاده استفاده کرد. همچنین زنگ زدایی، رنگ زدایی و رسوب زدایی قطعات کار در انواع مختلف امکان پذیر است.

 

زمینه های دیگر کاربرد عبارتند از تمیز کردن واگن مخزن، تمیز کردن ماشین آلات ساختمانی، تمیز کردن سیستم و تمیز کردن فاضلاب. صنایع متکی به این فرآیند عبارتند از: صنعت ساختمان، صنایع فلزی، صنایع دستی، شهرداری ها، کارخانه های کشتی سازی، صنعت نفت و گاز، جنگلداری و صنعت هوانوردی.

 

اگر نمای ساختمان شما نیز کثیف شده وتمایل به شستشوی نمای ساختمان با واترجت را دارید.همین الان با شمارهای ثبت شده در سایت تماس گرفته واز مشاوره رایگان برخوردارشوید.

مقاله پیشنهادی: استانداردایمنی درکار

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
سوالات متداول
قیمت شستشوی نمای ساختمان با واترجت چقدراست؟

قیمت وهزینه انواع نماهای ساختمان متفاوت می باشد.اما تهران راپل با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی هموطنان عزیز ,کمترین قیمت را برای شماعزیزان در نظر گرفته است.برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

انواع کار در ارتفاع شامل چه مواردی می باشد؟

پیچ رولپلاک نما.سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … 

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

آیا ساختمان های نوساز نیز به شستشو نیاز دارند؟

بله شک نکنید که حتی ساختمان های نوساز به ویژه در تهران و کرج با وجود این آلودگی ها بعد از مدت کمی چهره سیاه و ناپسندی به خود می گیرند.حتی گاهی باقی ماندن آثار ساخت و ساز مثل سیمان سبب نیاز به شستشو و نظافت نما می شود.این کار باغث برگرداندن زیبایی و جذابیت ساختمان می شود.روحیه ساکنان نیز عوض می شود. چرا که تمیزی و نظافت همواره باعث دید بهتر، شادی و روحیه بالاتر می شود، چه برای داخل ساختمان و چه برای خارج ساختمان.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۰ / ۵. شمارش امتیاز ۰

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت