20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۴
(۱)
شستشوی نمای ساختمان در شمال تهران

شستشوی نمای ساختمان در شمال تهران

 

شستشوی نمای ساختمان

گروه تهران راپل باافتخار اعلام می دارد آماده ارائه خدمات به ساکنین شمال استان تهران می باشد.

برای مشاوره رایگان با ما در هرساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیلات درتماس باشید.

 

نماشویی در شمال تهران 

 

 خدمات را به چند بخش تقسیم کنیم از جمله نماشویی ساختمان های بلند ، نماهای آجری ، شیشه ای ، سنگی و سیمانی را نام برد که کاری تخصصی است  بهتر است از شرکت های معتبر در این زمینه کمک بگیرید و یا حداقل با تماس با آنها و دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و بعد اقدام به کاری کنید.

گروه تهران راپل دارای کادری مجرب و متخصص در این زمینه می باشد که تجهیزات و دستگاه های مختلف را داراست و با تضمین کیفیت خدمات، خدمات ارائه دهنده به شما را بیمه میکند. این خدمات توسط لوازم جانبی مانند داربست، کلاینر، طناب، بالابر و اتو واشینگ با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی و ابزار دیگر مانند ابر و طی ،پایلو،پولیش، سندبلاست انجام می شود. برای دریافت خدمات یا مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید.

شستشوی نمای ساختمان شمال تهران

 

شستشو با آب گرم : نظافت نمای ساختمان

شستشو با آب گرم جهت استفاده در مکان های صنعتی و مکان هایی که چربی و دوده و آلاینده های مختلفی وجود دارد که به واسطه قدمت (بنا های تاریخی)و یا عدم تحمل فشار آب با بار بالا (۲۰۰ بار)و آسیب دادن با روش هایی مانند واتر سندبلاست ،واتر جت آب سرد و … از دستگاه واتر جت آب گرم استفاده می شود که آب گرم و بخار را با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد و با فشار ۲۵۰ بار به سطح مربوطه تزریق می کند .

واتر جت آب گرم جهت شستشو و نظافت مکان هایی مانند آشپزخانه های صنعتی ،پالایشگاه ها ی نفتی ،تعمیرگاه ها ،سقف سالن ها ،صنایع مختلف،بناهای تاریخی و همچنین آماده سازی و زیرسازی سطوح قبل از اعمال فرایند رنگ آمیزی استفاده می شود .

واتر سند بلاست جهت پاکسازی و نظافت سطوحی با جرم های سخت و رسوب شده مانند دیوارهای سیمانی،آجری و … که با واتر جت تمیز نمی شوند کاربری دارد .

نکات شستشوی نمای ساختمان 

 

شستن نمای هرساختمان دارای اصول وقوانین می باشد.

 

۱- امنیت و ایمنی کار: تامین امنیت تکنیسین وراپل کار یکی از اصول کار حرفه ای می باشد.بایدازتجهیزات و وسایل حرفه ای استفاده شود تا جان هیچ کدام ازافراد گروه به خطر نیفتد.

۲-بیمه بودن افراد گروه:تمام افراد گروه که مشغول شستشوی ساختمان باطناب هستند باید بیمه باشند اطمینان حاصل فرماید چون خطرات زیادی این کارگران را تهدید می کند و اگر این کارگران بیمه نباشند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به کارفرما وارد کنند.

۳– استفاده ازمواد وتجهیزات ابزار آلات مخصوص و استاندارد مهم می باشد 

۴- رعایت مسائل برق و الکتریسیته : باید به نحوه ی اتصال دستگاه کارواش به جریان الکتریسیته توجه کرد و هنگام اتصال آن باید از دو شاخه های صنعتی استفاده نمود و اگر کابل دستگاه لخت بود و یا محل اتصالی داشت برطرف گردد تا خطر برق گرفتگی از بین برود و ایمنی نیز رعایت شده باشد. 

۵-درزگیری پنجره ها و عایق کاری اطراف وسایل الکتریکی: چون که نماشویی ساختمان با دستگاه های فشار قوی انجام می شود باید درز های پنجره هارا پوشاند تا از ورود آب و مواد به داخل خانه جلوگیری شود برای جلوگیری از برق گرفتگی باید تمام مواردی که نیاز به عایق کاری دارند را عایق بندی کنیم تا از وقوع برق گرفتگی جلوگیری شود.

۶- تنظیم قرارداد: در قراردادها باید میزان مواد شوینده ی مصرفی، نوع بیمه کارگران، نوع دستگاه نماشویی، مبلغ کل پرداختی و تعداد روزهایی که قرار است کارگران در حال انجام خدمات باشند درج شود.

خدماتی که گروه تهران راپل انجام می دهد شامل موارد زیر می باشد:

 

شستشوی نما یا نماشویی ، مرمت و ترمیم نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، عایق کاری و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ,نصب بنر وتابلو درارتفاع برخی از خدمات تهران راپل می باشد.

مقاله پیشنهادی: پیچ رولپلاک نما

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
سوالات متداول
قیمت شستشوی نمای ساختمان در شمال تهران چقدراست؟

قیمت وهزینه انواع نماهای ساختمان متفاوت می باشد.اما تهران راپل با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی هموطنان عزیز ,کمترین قیمت را برای شماعزیزان در نظر گرفته است.برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

انواع کار در ارتفاع شامل چه مواردی می باشد؟

پیچ رولپلاک نما.سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … 

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

آیا ساختمان های نوساز نیز به شستشو نیاز دارند؟

بله شک نکنید که حتی ساختمان های نوساز به ویژه در تهران و کرج با وجود این آلودگی ها بعد از مدت کمی چهره سیاه و ناپسندی به خود می گیرند.حتی گاهی باقی ماندن آثار ساخت و ساز مثل سیمان سبب نیاز به شستشو و نظافت نما می شود.این کار باغث برگرداندن زیبایی و جذابیت ساختمان می شود.روحیه ساکنان نیز عوض می شود. چرا که تمیزی و نظافت همواره باعث دید بهتر، شادی و روحیه بالاتر می شود، چه برای داخل ساختمان و چه برای خارج ساختمان.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۴ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت