20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۴.۵
(۲۲۰)
کاردرارتفاع درتهران وکرج
پیچ و رولپلاک, سنگ نمای ساختمان, نماشویی, رنگ آمیزی ساختمان
نقاشی ساختمان_پرکردن درزهای سیمانی
ترک نما, کفسابی ,سنگ سابی,نانو تکنولوژی کنیتکس ,سیمان کاری, آب بندی
Previous
Next

کار در ارتفاع

کار در ارتفاع ساختمان ها

کار در ارتفاع چیست ؟

کار در ارتفاع، شغل یا خدماتی است که با توجه به ساخت و سازهای سال های اخیر جایگاه ویژه ای یافته است. خلا این شغل از زمان پیدایش برج های بسیار بلند و ساختمان هایی با ارتفاع بلند خود رانشان داده است.

بنا بر آئین نامه ایمنی کار در ارتفاع هر کار یا فعالیتی که موقعیت انجام آن در ارتفاع بیش از یک و دو دهم متر نسبت به سطح مبنا انجام شود مشمول قوانین کار در ارتفاع میباشد. مسائلی که پس از ساخت و سازهای این برج های بلند پیش آمد، نظیر باز سازی ها، تمیز کاری ها و … سبب شد که این مشاغل با تمام سختی ها به جرگه مشاغل دیگر بپیوندد. به عنوان مثال برج بلند و معروف خلیفه در دبی، همیشه این سوال مطرح می شد که این برج به این ارتفاع چطور نگهداری می شود؟ این آسمان خراش در ابتدا با ۷۳ طبقه به صورت مجموعه مسکونی ساخته شد اما بعدها تغییرات بسیاری در آن پدید آمد.

این آسمان خراش بنا به گفته ای شامل ۲۴۳۴۸  قطعه شیشه میباشد. حال فرض کنید این شیشه ها در آن ارتفاع چطور باید تمیز شوند و یا اگر مشکلی در ساخت پیش بیاید که در طول گذشت زمان پیش می آید چطور باید این مشکلات را در آن ارتفاع حل کرد. جواب این سوال در بخش های مختلف کار در ارتفاع تعریف می شود.

۰
بیش از صدهارضایت مشتری
۰
بیش از ده هزارساعت تجربه
نماشویی ساختمان

انواع کار در ارتفاع

 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … هر کدام از این خدمات در بخش خود بطور کامل شرح داده خواهند شد.

مقاله پیشنهادی: نصب صاعقه گیر

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

کاردر ارتفاع استان ها

 

این مجموعه در حال حاضر در استان های البرز و تهران و حومه خدمات ارائه می دهد.

 

راه های ایمنی اجرای کاردر ارتفاع

 

سامانه محدود کننده

در این حالت از نرده حفاظتی و مواردی از این قبیل، کمربند حمایل بند و … جهت جلوگیری از سقوط فرد استفاده می شود.

سامانه متوقف کننده

ایجاد شرایط و استفاده از تجهیزاتی که در صورت پیش آمدن رخداد سقوط، از صدمات و جراحات وارده جلوگیری به عمل آمده و آسیب های کمتری را شامل شود.

طناب

طناب دسترسی و طناب پشتیبان عمل ، برای همین می گوییم که این کار باید با تجهیزات مناسب انجام شود. فاصله ایمن ، کمربند ایمنی، انواع طناب و تسمه ، هارنس ، کارابین، طناب تکیه گاهی، عملیاتی و ایمنی، دینامیک و … از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

 

ایمنی کار در ارتفاع

 

باید خطر سقوط افراد در موقع انجام کار به حداقل برسد. ( این کار نیاز به تجربه خیلی زیاد روش ها و تجهیزات مناسب، دارد) پیش از شروع به کار، تکنسین ها و کارگران از لحاظ روحی باید فاکتورهای لازم را داشته باشند. هوای خطوط برق و … را داشته باشند. رعد برق های شدید بادهای تند و .. باید در نظر گرفته شوند. نور کافی در زمان مه و گرد و غبار و برف و باران وجود داشته باشد. موارد نام برده شده در این سایت تعریف خواهند شد و هیچ جای شک و شبه ای برای شما باقی نخواهد ماند.

 

اجرای کار در ارتفاع

 

جهت کسب اطلاعات در مورد اجرای انواع پروژه ها و … با ما تماس بگیرید. کار درارتفاع با طناب بدون داربست برای جلوگیری از ریزش سنگ نما باید پیشگیری شود و این کار مربوط به تکنسین های آموزش دیده ای است که  کار درارتفاع را با طناب و بدون داربست به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. اگر جایی وجود داشته باشد ( که دارد) که دسترسی به آن مشکل بوده و یا حتی ممکن نیست باید از کار در ارتفاع استفاده کرد. یکی از روش های کار در ارتفاع کلایمر است که با توجه به سنگینی باری که روی ساختمان می افتد خطرناک است و ریسک زیادی دارد. اما با طناب بدون داربست یکی از بهترین روش هاست.

 

کاردرارتفاع در تهران

 

شرکت تهران راپل با مدیریت آقای احمد وند بیش از دو دهه تجربه این توانسته رضایت کارفرماها و مشتریان محترم خود را در این زمینه در استان های تهران و البرز و حومه کسب نماید. خلاصه فعالیت های این شرکت عبارتند از : ✅پیچ رولپلاک نما ✅توری و حصار برای پاسیو ✅درز انقطاع ✅نصب بنر ✅آب بندی نما و ادامه دارد

مقاله پیشنهادی: راپل چیست؟

 شرکت تهران راپل بیش از بیست سال سابقه وتجربه 

تجهیزات حرفه ای

پاسخگویی سریع واتساپ و تلفن

کار در ارتفاع چیست؟

 

ایمنی کار در ارتفاع چیست؟

 

قیمت کار در ارتفاع چیست؟

 

اجای عملیات ساخت و ساز، یا ترمیم و تعمیر نما و نما سنگ انواع ساختمان ها و سازه ها و نظافت و شستشوی نما. چراغانی و نورپردازی دیوارها و نمای ساختمان، بازسازی دیوارها و … نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی و …. همگی کار در ارتفاع محصوب می شوند. شاید کاری مدنظر شما باشد که در این نوشته از قلم افتاده است. می توانید با شماره ذیل تماس حاصل

فرمایید و از مشاوره رایگان تهران راپل که یکی از بهترین ها در اجرای کارهای در ارتفاع می باشد، بهره مند گردید. در مورد ایمنی این کار در صفحه مخصوص به همین موضوع به طور مفصل صحبت کرده ایم. 

انواع دیگر کار در ارتفاع عبارتند از:

نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی

 

ایمنی کار در ارتفاع چیست؟

 

پیش از شروع کار کارگران و تکنسینها از لحاظ روحی، جسمی، تجهیزات و … آمادگی لازم را داشته باشند. تجهیزات مورد استفاده باید از استانداردهای لازم بهره برده باشند. پیش از استفاده باید کاملاً بررسی شوند. به خصوص طناب. البته منظور از طناب، طنابهای عادی که مورد استفاده ما هستند نیست. بلکه طناب های مخصوص و راپل میباشد. کار در ارتفاع با طناب بدون داربست یکی از بهترین روش های انجام کار می باشد که البته باید توسط تکنسین های مجرب آموزش دیده انجام شود. 

 

پیچ رولپلاک چیست؟

 

زمانی که بنا و سنگ بنای ساختمان به هر دلیلی شل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید مجدداً ترمیم و تعمیر گردد و کاملاً محکم گردد تا از افتادن سنگ ها بر سر عابرین پیاده جلوگیری به عمل آید. جنس سنگ نماها، طول عمرآنها، بارش باران و برف و طوفان، سهلنگاری سنگار نما استفاده از ملات نامرغوب و … از دلایل پیش آمدن مشکلات برای سنگ نماها است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سنگ نماها می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞  

مقاله پیشنهادی: نصب صاعقه گیر

شرکت کار درارتفاع-تهران راپل
download
جوشکاری درارتفاع

انجام کلیه خدمات جوشکاری درارتفاع

board-8
نصب تابلو وبنر

نصب تابلووبنر درارتفاع غیرقابل دسترس

download (1)
نماشویی ساختمان باطناب

نماشویی ساختمان بدون داربست

Lamp light bulb vector icon. Idea or creative think lightbulb lamp symbol
تعویض چراغ وشلنگی نور

تعویض انواع چراغ ها درارتفاع

Isolated object of dowel and screw symbol. Graphic of dowel and srew stock vector illustration.
پیچ رولپلاک نما
رولپلاک کردن سنگ های نمای ساختمان 
 
cms-icons-heights-300x300-1
کاردرارتفاع

انجام تمام خدمات درارتفاع

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

نماشویی ساختمان چیست؟

 

پس از گذشت چند سال یا چند ماه از ساخت ساختمان ها و برج ها، دیوارها و نمای ساختمان به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا، متوجه میشویم که درخشندگی و تمیزی سابق را ندارد و به عبارتی نمای ساختمان کثیف شده است. اما نمای ساختمان جایی نیست که بتوان با دست خالی مانند داخل ساختمان آن را نظافت کرد. بنابراین راه حل در شرکت های خدماتی کار در ارتفاع میباشد. شرکت تهران راپل در این زمینه از تجربه کافی و عالی برخوردار است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞  

 

 

نماشویی کامپوزیت چیست؟

 

برخی سازه ها یا ساختمان ها در نمای سقف و دیوار خود از ورق های کامپوزیت استفاده کرده اند که قابل شستشو هستند، اما به دلایل مختلف از جمله مهمترین آنها، یعنی ارتفاع، دسترسی به آنها مشکل است بنابراین باید از تیم های حرفه ای کار در ارتفاع در این زمینه استفاده کرد که تهران راپل یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه است . برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞  

 

نماشویی شیشه چیست؟

 

نمای امروزی ساختمان ها اکثراً از شیشه می باشد. پنجره ها و شیشه هایی که بخش عمده ای از زیبایی ساختمان ها را بر عهده دارند. به مرور زمان به دلیل آلودگی هوا و بارش ها و حتی وجود پرندگان این نمای زیبا آلوده و کثیف می شود و لازم است تمیز گردند. سابقاً این کار با یک دستمال یا روزنامه و یک شیشه شور در خانه های قدیمی انجام می شد. ولی حالا که ساختمان های چند طبقه و برج ها با این ارتفاع ساخته می شوند، امکان تمیز کردن به شیوه های قدیمی وجود ندارد. حالا با تجهیزات به روز و با کمک تکنسین های حرفه ای کار در ارتفاع این امر سهل شده و امکان پذیر است. تهران راپل یکی از بهترین شرکت های کار در ارتفاع در تهران و کرج می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞  

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
شستشوی نما

بهترین روش نصب بنر و تابلو در ارتفاع چیست؟

بنرها و تابلوها معمولاً برای تبلیغات محصولات و یا کسب و کار و یا اعلامیه ترحیم و تبریک استفاده می شود. استفاده از داربست و طناب از روش های معمول این کار است. اما گاهی این کار با داربست انجام شدنی نیست و داربست درد سرهای خود را دارد اما کار با طناب و راپل یکی از بهترین روش های این کار است. برای انجام این کار باید از تکنسین های آموزش دیده و با تجربه کمک خواست. تکنسین های تهران راپل یکی از بهترین و با تجربه ترین تکنسین ها در کاردر ارتفاع محسوب می شوند. 

 

بهترین راه تعویض چراغ و شلنگی در ارتفاع چیست؟

انواع لامپ های رشته ای و شلنگی معمولاً در باغ تالارها و ساختمان ها و نماها استفاده میشود. پیش از نورپردازی و چراغانی حتماً نکاتی باید رعایت شود از آن جمله آببندی می باشد. اما بهترین راه استفاده از طناب مخصوص و راپل میباشد.    جهت انجام کارهای نورپردازی و تعوض چراغ و شلنگی ساختمان خود می توانید با تهران راپل تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

 

جوشکاری در ارتفاع چیست ؟

با کارکرد جوشکاری معمولاً آشنا هستیم ولی زمانی که نیاز به جوشکاری در ارتفاع هست، باید از شرکت هایی که در این مورد تجربه کافی دارند بهره گرفت. جوشکاری درارتفاع از کارها و خدماتی است که در ساختمان و ساخت و سازها بدان نیاز است. و کارگران یا تکنسین هایی که این کار را انجام می دهند از موارد ایمنی و … باید اطلاع داشته و با تجربه و آموزش دیده باشند. تهران راپل با داشتن سالها تجربه و استفاده از بهترین و با تجربه ترین نیروی کار و تیم های حرفه ای در اجرای پروژه های کار در ارتفاع شما آمادگی لازم را داشته و آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می باشد. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞 جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تهران راپل تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام دهید در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نمایش ویدیو درباره پیچ و رولپلاک - پیچ-و-رولپلاک-در کرج-کار در ارتفاع - قیمت پیج رولپلاک
نمایش ویدیو درباره کار در ارتفاع-قیمت کار در ارتفاع-انواع کار در ارتفاع-کار-در-ارتفاع-ایمنی کار در ارتفاع

مزایای کار در ارتفاع

کار در ارتفاع می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. در زیر به برخی از مزایای کار در ارتفاع اشاره می‌کنم:

۱. دسترسی به مناطق سخت‌تر: با کار در ارتفاع، می‌توان به مناطقی دسترسی پیدا کرد که به راحتی قابل دسترسی نیستند. این امر می‌تواند در انجام تعمیرات، نگهداری و ساخت و ساز در ساختمان‌ها و سازه‌ها کمک کند.

۲. افزایش سرعت انجام کار: با کار در ارتفاع، امکان استفاده از وسایلی مانند جرثقیل، ناوبری هوایی و سیستم‌های سقوط آزاد وجود دارد که انجام کار را سریع‌تر و بهبود می‌بخشد.

۳. دید بهتر: با بالا رفتن به ارتفاعات، دید بهتری از منطقه کاری و محیط اطراف بدست می‌آید. این امر می‌تواند در تشخیص مشکلات و اجرای دقیق تر کارها کمک کند.

۴. افزایش ایمنی: با استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب و رعایت استانداردهای ایمنی، کار در ارتفاع می‌تواند ایمن‌تر از کار در ارتفاع پایین‌تر باشد. همچنین، کار کردن در ارتفاع می‌تواند افراد را با مواجهه با موقعیت‌های خطرناک در زمینه ایمنی و مدیریت خطر آموزش دهد.

۵. افزایش تجربه و مهارت: کار در ارتفاع می‌تواند به کارکنان کمک کند تا تجربه و مهارت‌های خود را در زمینه کار در شرایط دشوار و ارتفاعات بالا تقویت کنند. این امر می‌تواند بهبود فرصت‌های شغلی و رشد حرفه‌ای فرد را تسهیل کند.

 

قیمت کار در ارتفاع

قیمت کار در ارتفاع ممکن است متغیر باشد و بسته به عوامل مختلفی مانند نوع کار، ارتفاع مورد نیاز، مدت زمان انجام کار، میزان پیچیدگی و خطر کار، و همچنین قوانین و مقررات محلی تعیین شود.

همچنین، هر شرکت یا متخصص کار در ارتفاع ممکن است تعرفه‌ها و قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. به طور کلی، قیمت کار در ارتفاع بر اساس متراژ کار، نوع کار، ساعات کاری، تجهیزات مورد نیاز و نیاز به تخصص خاص تعیین می‌شود. همچنین، قوانین و مقررات محلی نیز ممکن است تأثیری در قیمت کار در ارتفاع داشته باشند. برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با شرکت‌های مختلف یا متخصصان کار در ارتفاع تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. همچنین، ممکن است برخی از شرکت‌ها یا متخصصان برای ارائه قیمت دقیق، نیاز به مشاهده محل کار و بررسی دقیق تر داشته باشند. در نهایت، باید توجه داشت که قیمت کار در ارتفاع باید با کیفیت خدمات و استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشد. انتخاب یک شرکت یا متخصص با قیمت پایین تنها بر اساس هزینه ممکن است کیفیت کار را تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین، بهتر است به جز قیمت، کیفیت خدمات و استانداردهای ایمنی را نیز در نظر بگیرید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که هم با قیمت مناسب باشد و هم کیفیت خدمات خوبی ارائه دهد.

چه کسانی در ارتفاع می توانند کار کنند؟

کار در ارتفاع معمولاً توسط افراد و تیم‌های مجرب و متخصص انجام می‌شود. افرادی که در ارتفاع کار می‌کنند، باید دارای مهارت‌ها، آموزش‌ها و تجهیزات مناسب برای انجام کارهای ارتفاعی باشند. در زیر به برخی از افرادی که می‌توانند در ارتفاع کار کنند اشاره می‌کنم:
 
۱. تکنسین‌های کار در ارتفاع: این افراد آموزش‌های لازم را در زمینه کار در ارتفاع دریافت کرده‌اند و تجهیزات ایمنی مناسب را در اختیار دارند. آنها می‌توانند به تعمیرات، نگهداری و نصب تجهیزات در ارتفاع بپردازند.
 
۲. نجات‌گران: افرادی که آموزش‌های نجات در ارتفاع را گذرانده‌اند و تجهیزات نجات مناسب را دارند، می‌توانند در صورت بروز حوادث و اضطراری‌ها در ارتفاع به عملیات نجات بپردازند.
 
۳. سازندگان و تعمیرکاران: افرادی که در صنایع ساختمانی، نفت و گاز، تاسیسات، برق و مکانیک و غیره فعالیت می‌کنند، ممکن است نیاز به کار در ارتفاع داشته باشند. آنها باید دارای مهارت‌ها و آموزش‌های لازم برای انجام کارهای ارتفاعی باشند.
 
۴. تیم‌های ساختمانی: در ساخت و ساز ساختمان‌ها، تیم‌هایی برای بتن‌ریزی، نصب سقف، نصب نما و سیستم‌های تهویه و غیره در ارتفاع کار می‌کنند.
۵. نقاشان و تمیزکاران: افرادی که در صنعت نقاشی و تمیزکاری فعالیت می‌کنند، ممکن است نیاز به کار در ارتفاع داشته باشند. آنها باید تجهیزات ایمنی مناسب را داشته باشند.
 

انواع کار در ارتفاع

پیچ-و-رولپلاک-چیست- سنگ نمای ساختمان-پیچ رولپلاک-پیچ و رولپلاک-پیچ رولپلاک چیست-کار در ارتفاع-قیمت پیچ رولپلاک
نمایش ویدیو درباره پیچ-و-رولپلاک-چیست- سنگ نمای ساختمان-پیچ رولپلاک-پیچ و رولپلاک-پیچ رولپلاک چیست-کار در ارتفاع-قیمت پیچ رولپلاک
نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
نمایش ویدیو درباره نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سوالات متداول
قیمت کار در ارتفاع در کرج و تهران چقدراست؟

برای دریافت قیمت می توانید با کارشناس تهران راپل شبانه روزی  تماس بگیرید.

آیا تمام خدمات کار درارتفاع با طناب انجام می شود؟

بله ,تمام خدمات تهران راپل با متخصصان حرفه ای وتوسط طناب انجام می شود بدون داربست!

انواع کار در ارتفاع شامل چه مواردی می باشد؟

پیچ رولپلاک نما.سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … 

آیا تماس شبانه روز و حتی درروزهای تعطیل هم امکان پذیراست؟

بله.درهرساعت ازشبانه روز حتی درتعطیلات هم می توانید باما درتماس باشید.یا درواتس آپ پیام دهید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۴.۵ / ۵. شمارش امتیاز ۲۲۰

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس، استعلام بهترین قیمت