20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۵
(۱)

نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ارتفاع

 

نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط تهران راپل

 

نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهید راه وطن با افتخار توسط شرکت تهران راپل در ساختمان مرکزی ارتباطات زیر ساخت .شرکت تهران راپل  در ارائه خدمات کار در ارتفاع افتخار دارد نصب تابلوی این سردار شهید را در ساختمان نامبرده شده واقع در میدان امام خمینی انجام دهد.

نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
نصب تابلوی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شرکت تهران راپل ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

مقاله پیشنهادی: آب بندی نمای ساختمان

نصب بنر در ارتفاع
نصب بنر سردار سلیمانی

سردار شهید

 

 

سردار شهید را همین بس که تمامی رسانه ها از بزرگ مردی ایشان سخن می گویند. شهادت ایشان و وعدۀ ایران بر اساس گرفتن انتقامی سخت از عامل ترور ایشان، باعث نگرانی مردم این کشور شده و جالب است بدانید هشتگ ایران عزیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در این بین، سطح آگاهی مردم کشورهای مختلف بسیار عجیب است. به عنوان مثال مردم برزیل گمان برده اند که آنها نیز شامل انتقام سخت ایران می شوند در صورتیکه چنین نیست و البته از این موضوع ابراز نگرانی خیلی زیادی کرده اند.

 

زمان وقوع حادثه تروریستی

 

صبح روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ خبر شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.این واقعه توسط هلیکوپترهای بدون سرنشین امریکایی در کشور عراق صورت گرفته به طوریکه هم ملت شریف ایران و هم مردم خیلی از کشورهای دیگر دچار شوک بزرگی شده اند.

 

انتقام سخت

 

همزمان با این عمل شنیع و اقدام نابخردانه و ناجوانمردانۀ آمریکایی ها و شهید شدن سردار عالی رتبه ایران، یک وعده از طرف ایران اعلام شد و آن وعده انتقام سخت از سوی ملت ایران بود. در این میان ملت ها و جوامع مختلفی تحت تاثیر قرار گرفته اند.هشتگ های حاج قاسم سلیمانی ، انتقام سخت و .. از هشتگ هایی هستند که بسیار ترند شده و در این مورد ملت ایران بسیار متحد و اندوهگین شده اند .

 

تسلیت

 

شرکت آذرخش ساختمان کهن(تهران راپل) نیز به نوبه خود این ضایعه غمبار را به ملت شریف ایران و به خصوص به خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و خواستار اجرای عدالت در این مورد مییباشد.

 

حمایت ملت ایران

 

ملت ایران از این واقعه بسیار اندوهگین شده و طی مراسم بسیار با شکوهی پیکر آن شهید والا مقام را تشییع کردند. این مراسم پس از تشییع امام خمینی یکی از با شکوه ترین مراسم وداع با شهید راه حق بود. این مطلب را تمامی رسانه ها از جمله BBC نیز تایید کردند. مردم کشورهایی مثل سوئیس، لهستان و بسیاری از کشورهای دیگر نیز تجمعاتی را در مقابل سفارت ایران داشته اند که از پیام های آنها می توان به ما با ایران جنگ نداریم اشاره کرد.

 

ایران عزیز

 

Dear iran از جمله هشتگ هایی است که در این چند روز بسیار استفاده شده و واکنش هایی را در پی داشته است. شهروندان اروپایی و غربی به شدت و به التماس از ایرانیان می خواهند که از انتقام دست بردارد.

 

مایکل مور

 

مایکل مور یک مستند ساز آمریکایی است. در این مورد با گذاشتن تصویر سردار سلیمانی شهید نوشته : این مرد را میشناسید؟ آیا میدانید دشمن شماست؟ چطور؟ هرگز چیزی از اون نشنیده اید؟ خب تا آخر امروز به شما این آموزش داده می شود که کاملاً از او متنفر باشید. و از کشتن او توسط ترامپ خوشحال خواهید شد. همانطور که به شما القا می شود، رفتار خواهید کرد. آماده باشید … جنگ ثروتمندان را ثروتمند تر می کند. جنگ خوب است. جنگ یک حواس پرتی ضروری است . جنگ صلح است ، ترامپ فرمانده ما است. دهه جدید مبارک . برخی از شعارهایی که در پس شمع روشن کردن مقابل سفارت ایران و همدردی با مردم ایران انجام شد، عبارت بود از : ایران عزیز ، مردم آمریکا از شما عذرخواهی می کنند. ایران عزیز،  لطفاً از شخص ترامپ انتقام بگیر. بعضی ها هم نقشه ایالت هایی که به ترامپ رای داده اند رو کشیده اند و گفته اند که اگر ایران بخواهد حمله کند باید به آن ایالت ها حمله کند. شرکت آذرخش ساختمان کهن نیز همگام با تمامی ملت ایران و به عنوان بخش کوچکی از این جامعه بزرگ خود را همراه مردم میداند و همدردی خود را با ملت ایران ابراز می دارد.

 

ایران عزیز پاینده باشی

 

خلاصه ای از خدمات شرکت آذرخش ساختمان کهن

 

نصب تابلو و اعلانات در ارتفاع ، نورپردازی نما،رنگ نمای ساختمان ،روالپلاک ، ترمیم نمای سنگی ، رنگ آمیزی ساختمان ، شستشوی نمای ساختمان ، کامپوزیت پیچ و بست سنگ نما،رولپلاک بدون داربست ساختمان ،شستشو بدون داربست ،شستشو راپل . کار در ارتفاع بدون استفاده از داربست(شستشوی نما، رنگ آمیزی نما، پیچ و رولپلاک)،واترسند بلاست، کار با طناب ، نظافت نما ، تعمیر نما، شستشوی ساختمان های بلند. شستشو نمای آپارتمان،شستشو شیشه، شستشوی برج، آب بندی نما ، شستن نما ، سیل کاری ، سیل کاری نما،تمیز کاری نما ، تمیز کردن نما ، غبار روبی نما، صخره نوردی صنعتی و … برای دیدن ویدئوی مربوط به این اجرای این افتخار بزرگ کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی: تعویض شیشه نمای ساختمان

مقاله پیشنهادی: نصب تابلو وبنر

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۵ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

تماس، استعلام بهترین قیمت