20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۳
(۱)

نمای ساختمان تهران

 

شستشوی نمای ساختمان تهران

 

کار در ارتفاع نمای ساختمان تهران

 

نمای ساختمان تهران – تمامی امور مربوط به بازسازی ترمیم ، نظافت و شستشوی نمای ساختمان ها و برج های استان تهران و البرز توسط شرکت آذرخش ساختمان کهن در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت انجام میدهد. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

 

اجرای نمای ساختمان

 

شرکت تهران راپل در زمینه کار در ارتفاع ، شستشوی ساختمان های بلند ، شستشو نمای آپارتمان،شستشو شیشه، شستشوی برج، آب بندی نما ، شستن نما ، سیل کاری ، سیل کاری شیشه ، سیل کاری نما،تمیز کاری نما ، تمیز کردن نما ، پیچ و رولپلاک و کار در ارتفاع بدون استفاده از داربست(شستشوی نما، رنگ آمیزی نما، پیچ و رولپلاک) با به کار گیری نیروی متخصص آماده ارائه خدمات به کارفرمایان و ساکنان آپارتمان ها و ساختمان ها میباشد. این شرکت توانسته با انجام فعالیت های خود به صورت حرفه ای، رضایت مشتریان خود را به صورت صد در صدی جلب نماید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

مقاله پیشنهادی: نمای ساختمان تهران

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
رضایت مشتری
جلب صددرصد رضایت مشتری ۱۰۰%
تجهیزات
تجهیزات وامکانات حرفه ای ۹۵%
تجربه
تجربه ودانش ۹۶%
شستشوی نمای ساختمان -تهران راپل

هویت شهر

 

هویت یک شهر در وهله اول به نمای ساختمان ها بستگی دارد. از مهمترین مشخصات این هویت نمای زیبای ساختمان ها است که باید با بافت شهر و فرهنگ و هنر آن منطقه هماهنگ باشد.

 

طراحی نما

 

از مهمترین مواردی که برای طراحی نما باید در نظر گرفت، زیبایی و چشم گیری پوسته بیرونی ساختمان، امکان استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن است و فراهم کردن یک لایه پوسته مقاوم برای بالا بردن طول عمر سازه . رعایت کلیه استانداردها و ضوابط مربوط به انجام کارهای مرتفع، یکی از مواردی است که مشتریان ما را از سپردن کار خود به این شرکت مطمئن می سازد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ذیل تماس بگیرید.

 

سنگ طبیعی

 

سنگ های آذرین ، آهکی و … از مثال های مورد استفاده در نمای ساختمان هستند که سنگ هایی طبیعی اند. ما نمای سنگی مصنوعی هم داریم که در مقالات مختلف به آن اشاره می کنیم. این سنگهای آهکی به خاطر رگه رگه بودن خیلی مستحکم نیستند و البته چسبندگی خوبی هم به نمای ساختمان ندارند. ترمیم سنگ های فرو افتاده نمای سنگی ساختمان خود را می توانید به شرکت آذرخش ساختمان کهن بسپارید.

 

نمای کامپوزیت

 

این نما محصول ترکیبی از چند نوع ماده است که ویژگی های این مواد مقاومت و استحکام بیشتری به اجزای دیگر دارد. ترمیم و شستشوی نمای کامپوزیت نیز از دیگر زمینه های فعالیت شرکت ما میباشد. در این مورد می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و از مش

اوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

نمای شیشه ای

 

این یکی از زیباترین نماهاست که در ترکیب با نمای سنگی، منظره بسیار زیبایی را پدید می آورد. اما در نظر بگیرید آب و باران و برف و آلودگی هوا می تواند کاملاً این زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین شستشوی شیشه های سازه ها یکی ز مهمترین و بهترین کارهای دوره ای است که می تواند در جهت نظافت و زیبایی سازه ها برداشت. شیشه ها یکی از اجزای جدانشدنی سازه ها هستند، به خصوص که شیشه های رفلکسی امروزه در ساختمان ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نمای آجری

 

آجر ازجمله قدیمی ترین مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز است. آجرهای استفاده شده در نما مانند آجر رس و آجر شیلی دارای ضرایب انتقال حرارتی پایینی هستند بنابراین در مورد اتلاف انرژی(که خیلی بحث داغی هم هست) از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

 

نمای رومی

 

در این مورد نیز در مقاله قبلی خیلی اشاره شد و به طور کامل شرح دادیم که برخی با این نما موافق و برخی به دلیل نا هماهنگی با فرهنگ ایرانی مخالفت اند. نظرات هر دو را نیز مورد بررسی قرار دادیم . اما به هر حال نمایی است که این روزها بسیار مور توجه است و زیبایی های خاص خود را دارد. در این نماها بعضی وقتها از سیمان و گاهی نیز از سنگ های طبیعی استفاده می شود. در کل روش طراحی کلاسیک آن سبب شکوه و زیبایی خاص ساختمان ها شده است.

 

نماهای ترکیبی ساختمان

 

در این نماها از ترکیب چند نوع مصالح استفاده می شود. از این پوشاننده ها در نمای داخلی و نماهای خارجی نیز استفاده میگردد و بر روی انواع مصالح مانند شیشه رنگی، چوب و سیمان قابل اجرا هستند. پس از خشک شدن شبیه به سنگ های تزیینی می شوند.

 

نماهای چوبی

 

نماهای چوبی شاید سابقه طولانی در طراحی های نماهای ما ندارد، اما توانسته جایگاهی خوب در نماهای ساختمان های کشور ما پیدا کند و علاقمندان بسیاری جلب کرده است.

 

در مورد مشاعات چه می دانید؟

 

مشاعات از بخش های اصلی ساختمان هستند که پس از نما اولین موردی است که با آنها برخوردداریم. مثل چه چیزی؟ این فضاها شامل آسانسور، راه پله ها، حیاط که با فضای سبز همراه است. برای مشاعات نیز باید از مصالح محکم و زیبا تا زیر سقف استفاده شود. رنگ آمیزی زیبا برای ارائه جلوه این فضا ها نیز خیلی مناسب است. نورپردازی مناسب خود از جمله کارهایی است که خیلی مورد توجه است. نورپردازی نما نیز از جمله فعالیت های شرکت آذرخش ساختمان کهن است.

 

ترمیم و باز سازی نمای سازه ها

 

نمای مدرن، نمای کلاسیک، نمای رومی ، نورپردازی نما، نمای سیمانی، نمای کامپوزیت، نمای ساختمان های لاکچری، نمای ساختمان دو طبقه، نمای ساختمان مهد کودک، نمای ساختمان دو نبش، نمای ساختمان های مسکونی و تجاری … برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

 

نورپردازی نما

 

در مورد نور پردازی های نماهای مختلف ، روش انجام کار و … در مقاله مربوط به همین عنوان در همین سایت ارائه شده است. کار با طناب ، نظافت نما ، تعمیر نما، شستشوی ساختمان های بلند ، شستشو نمای آپارتمان،شستشو شیشه، شستشوی برج، آب بندی نما از جمله مواردی است که می توانید به شرکت آذرخش ساختمان کهن بسپارید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

 

پیچ رولپلاک در کرج

 

ولپلاک نمای ساختمان ،پیچ کردن سنگ نما،رولپلاک بدون داربست و … از دیگر وظایفی است که می توانید به ما بسپارید . شرح کامل این وظایف در مقالات مربوط به پیچ رولپلاک و اینکه اصلا این مورد چیست و چگونه انجام می شود در همین سایت به شما ارائه شده است.می توانید با مطالعه آنها و سپس تماس با ما از جزئیات آن کاملاً اطلاع یابید. ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶

مقاله پیشنهادی: پیچ رولپلاک نما

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

انواع نمای ساختمان از نظر نحوه اجرا و اتصال

انواع نماهاي خارجی متداول شامل دیوار پرده ها ( Curtain wall  )، دیوار نما ( Veneer wall  )  و نماي مهار شده به دیوار میان قابی (Infill wall ) هستند. که هرکدام میتوانند به صورت مهار شده یا چسبانده شده اجرا شوند. اصطلاح نماي پوششی یک واژه کلی است که به کلیه نماهاي دیوار خارجی در نمای ساختمان اطلاق می شود.

 

دیوار پرده اي

 

دیوار پردهاي، داراي قاب سازهاي جداگانه است که مستقیماً به آن متصل شده و مجموعه به مانند یک پرده روي سطح خارجی ساختمان را میپوشاند. در یک دیوار پردهاي، بارهاي ناشی از وزن نما، باد و زلزله مستقیما از دیوار به قاب سازهاي منتقل میشود

به طور معمول حداقل ۵۰ میلیمتر فاصله بین دیوار پردهاي و قاب سازهاي درنظر گرفته میشود. این فاصله براي تطابق بینظمی هاي ابعادي غیرقابل پیشبینی در قاب است. نمونه اي از دیوارهاي پردهاي، دیوار پردهاي شیشه-آلومینیوم است.

دیوارهاي پردهاي غیرشفاف شامل پانل هاي بتنی پیشساخته، پانلهاي مسلح شده با الیاف شیشه، پانل هاي فلزي و نظایر آن است.

در دیوارهاي پردهاي غیرشفاف ممکن است به منظور فراهم کردن امکان نازك کاري دیوار داخلی، افزودن عایق حرارتی، برقکاري و عبور لولههاي تاسیساتی در داخل دیوار، یک دیوار پشتیبان اضافه شود.

از آنجاکه دیوار پردهاي مستقیماً به قاب سازهاي متصل است، بار باد را به قاب و درنتیجه به تیر و ستون منتقل کرده و لذا در برابر بار باد مقاومت میکند. در این حالت به دیوار پشتیبان (درصورت وجود) هیچ بار بادي وارد نمیشود.

 

دیوار نما

 

این نوع نما مشابه دیوار پردهاي غیرشفاف است. دیوار نما میتواند در سازه هاي قابی و سازه هاي دیوار باربر استفاده شود. در این نوع نما وجود یک دیوار پشتیبان اجباري است.

بارهاي وارد بر دیوار نما به دیوار پشتیبان منتقل میشود. دیوار پشتیبان بارها را به قاب سازهاي ساختمان منتقل میکند. دیوار نما به دو نوع مهار شده و چسبانده شده تقسیم میشود.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۳ / ۵. شمارش امتیاز ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

تماس، استعلام بهترین قیمت