20سال تجربه حرفه ای _دارای تجهیزات کامل

هزینه متناسب با تعرفه اتحادیه

۰
(۰)
نصب تابلو و بنر درارتفاع شرکت تهران راپل

کار در ارتفاع تهران راپل

 

معرفی کار در ارتفاع تهران راپل

 

کار در ارتفاع تهران راپل را بیشتر بشناسیم

 

کار در ارتفاع تهران راپل به صورت جز به جز در این سایت معرفی شده است اما شما برای پاسخگویی و پشتیبانی سریع می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید. هر فعالیت یا کاری که برای انجام آن، به ارتفاع بیشتر از ۲/۱ از سطح مبنا برویم، مشمول قوانین کار در ارتفاع میشود.

سطح مبنا چیست ؟

 

به اولین سطح در زیر جایگاهی که کار روی آن انجام می شود یا سکوی کار که در ارتفاع بنا شده و به شکل ایمن توسعه پیدا کرده باشد، سطح مبنا گویند.

 

مراجع ذیصلاح برای آموزش

 

مرکزهایی که مجوزهای مورد نیاز را برای آموزش داشته باشند. این مجوزها می تواند از طرف سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور و یا باقی مراکز بین المللی معتبر صادر شده باشند.

 

مجری ذیصلاح

 

این شخص می تواند حقیقی یا حتی حقوقی باشد. این شخص باید صلاحیت، تجربه و مهارت لازم را برای انجام کار داشته باشد. و این مهارت باید به شکل علمی و فنی باشد. باید بتواند با استفاده از نیروی کار، عملیات را برپا کرده و بتواند تغییرات و تجهیزات سامانه کار در ارتفاع را در دست اقدام قراردهد.

 

شخص ذیصلاح

 

این شخص متخصصی است که دارای مهارت لازم و دانش فنی مورد نیاز مورد تطبیق با شرایط آئین نامه میباشد. این شخص می تواند دوره های آموزشی را گذرانده و توانایی سرپرستی و نظارت بر کار در ارتفاع را داشته باشد. همچنین این فرد می تواند نمایندۀ مجری ذیصلاح یا کرفرما نیز باشد.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

 

تنوع در انجام خدمات کاردرارتفاع تهران راپل محدود به موارد گفته شده در این مقاله نیست. برای اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس بگیرید.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

نصب توری مرغی

اجرای توری مرغی

 

این مورد یکی از خدمات شرکت تهران راپل است که به بهترین شکل با ماهرترین تکنسین ها اناجم می شود.

نورپردازی نمای ساختمان

 

نصب پروژکتور، تعویض لامپ ها و انواع دیگر خدمات نورپردازی در ارتفاع ساختمان ها توسط شرکت تهران راپل انجام می شود.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

پوشاندن درز انقطاع

 

وجود درز انقطاع در نمای ساختمان شاید باعث کاهش زیبایی بنا شود. بنابراین پوشاندن آن با استفاده از گالوانیزه با کیفیت توسط استفاده از طناب، می توان به زیبایی بنا افزود و از آلودگی نیز جلوگیری کرد.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

پیچ و رولپلاک سنگ نما

 

برای جلوگیری از ریزش احتمالی سنگ نما از محکم کردن آن توسط پیچ و رولپلاک استفاده می شود. برای انجام این کار می توانید از تهران راپل کمک بخواهید.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

پیچ رولپلاک نما

نظافت نمای ساختمان

 

شستشو و نظافت نمای ساختمان،برج و سازه ها که شیشه ای ، کامپوزیتی و سیمانی یا سنگی هستند در سراسر سطح استان های البرز و تهران توسط بهترین شرکت خدمات کاردرارتفاع انجام میپذیرد. تهران راپل یکی از با تجربه ترین ها در این زمینه می باشد.

تهران راپل مجری تمامی خدمات کاردرارتفاع، پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان ها، شستشوی نمای سازه ها، پوشاندن درز انقطای ساختمانها و نصب توری مرغی و … میباشد.

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

 

 

تیم حرفه ای تهران راپل

 

تمامی اعضای تیم تهران راپل با داشتن دانش فنی و اطلاعات عالی و بهترین و بیشترین تجربه کاری در زمینه کار در ارتفاع در خدمت کارفرمایان محترم خواهند بود. با یک تماس و ارائه توضیحات و اجازه بازدید از پروژه، حتی ارسال عکس می توانید از برآورد هزینه ما آگاهی یابید .

ایمنی کار در ارتفاع

 

در مورد ایمنی کار در ارتفاع، آیین نامه ای تدوین شده است که در اینجا کمی به آن میپردازیم تا اهمیت این کار برای شما آشکار شود. چرا براین ایمنی در ارتفاع آیین نامه تدوین شده است؟ به خاطر حفظ و صیانت از نیروی کار انسانی و حفظ منابع مادی و معنوی کشور این کار انجام شده است. چراکه باید از حوادث احتمالی ناگوار ناشی از کار در تمامیکارگاه ها وشرایط آنها به خصوص کاردرارتفاع پیشگیری های لازم را انجام داد. این مقررات بنا به آیین نامه ای با شماره ۸۵ قانون کار جمهوری اسلامی ایران تدوین شده و برای تمامی کارگاه ها لازم الاجرا است.

کمربند ایمنی کار در ارتفاع

 

آیا با سازمان جهانی ایمنی آشنایی دارید؟ نام اختصاری آن OSHA میباشد. این سازمان می گوید فقط زمانی اجازه انجام کاردرارتفاع را دارید که از خطرات آن آگاهی داشته باشید و نیز، تجهیزات لازم با ایمنی کامل را به همراه داشته باشید. حتی زمانی که کار روی داربست انجام می دهید، یا کار روی دکل برق و یا حتی چیدن میوه از درختان ممکن است خطر سقوط وجود داشته باشد. در آن هنگام دستان شما هم مشغول کار هستند. مکان ثابتی برای اتکا نیست. بنابراین باید تجهیزاتی داشته باشید که ایمنی را به طور کامل و به صورت حداکثری رعایت کرد. این ابزار و تجهیزات را با نام کمربند ایمنی کار در ارتفاع میشناسیم.

 

این ابزار در دو مدل یا تیپ تولید می شوند. مدل اول، مدل ساده است مثل کمربند شلوار، دور کمر بسته میشود. کار این کمربند به این صورت است که در صورت رخ دادن سقوط، کاربر را از طریق کمر نگه می دارد تا بتواند برخود مسلط شود و در جایی مستقر شود. نام آن کمربند ایمنی سیمبانی است، از این ابزار، تکنسینهای ادارۀ برق خیلی استفاده می کنند.

در مدل دوم کمربند بدن را کاملاً احاطه می کند و به نام کمربند ایمنی هارنس میشناسند. این محصول از کتف تا ران پا را در بر میگیرد. نقطه اتصال طناب کمربند بین دو کتف در پشت یا روی سینه قرار میگیرد. این کمربند مانند چتر نجات نیز استفاده میگردد.

کلاه ایمنی کاردرارتفاع

تهران راپل

اجرای عملیات ساخت و ساز، یا ترمیم و تعمیر نما و نما

سنگ انواع ساختمان ها و سازه ها و نظافت و شستشوی نما. چراغانی و نورپردازی دیوارها و نمای ساختمان، بازسازی دیوارها و … نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی و …. همگی کار در ارتفاع محصوب می شوند.

شاید کاری مدنظر شما باشد که در این نوشته از قلم افتاده است. می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تهران راپل که یکی از بهترین ها در اجرای کارهای در ارتفاع می باشد، بهره مند گردید.

 

در مورد ایمنی این کار در صفحه مخصوص به همین موضوع به طور مفصل صحبت کرده ایم.

 

۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶ 📞

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی ۰ / ۵. شمارش امتیاز ۰

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

تماس، استعلام بهترین قیمت